تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۶۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
رئیس پلیس راهور ناجا در ششمین دوره مسابقات موتورسیکلت سواری گفت: در سال جاری حدود ۲۶ درصد از کسانی که در تصادفات جان خود را از دست داده اند، موتورسیکلت سواران بودند.
  تدبیر24: رئیس پلیس راهور ناجا در ششمین دوره مسابقات موتورسیکلت سواری گفت: در سال جاری حدود ۲۶ درصد از کسانی که در تصادفات جان خود را از دست داده اند، موتورسیکلت سواران بودند.

به گزارش مهر به نقل از پلیس راهور، سردار سرتیپ تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در هفته نیروی انتظامی و در ششمین دوره مسابقات موتورسواران گفت: موتورسواری یکی از رشته های ورزشی است که مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه آموزش نحوه صحیح استفاده از موتور سیکلت و رعایت قوانین است که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و مردم اجرا می شود.

مهری در ادامه از وجود ۱۱ میلیون موتورسیکلت خبر داد و گفت: در سال جاری حدود ۲۶ درصد از کسانی که در تصادفات جان خود را از دست داده اند، موتورسیکلت سواران بودند.

رئیس پلیس راهور ناجا یکی دیگر از برنامه های مهم در هفته نیروی انتظامی را رژه موتورسیکلت سواران عنوان کرد و گفت: در این زمینه برنامه ریزی شده است تا قوانین و مقررات به مردم آموزش داده شود.

منبع: مهر
برچسب ها: تدبیر24 ، رانندگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها