تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
 تدبیر24: رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: دولت‌ ‌به مردم وعده‌های مختلف مانند رفع مشکلات اقتصادی در ۱۰۰ روز، رفع همه مشکلات با برجام و یا تک رقمی شدن تورم را داد‌ اما مردم فشار گرانی و چند برابر شدن قیمت‌ها را احساس می‌کنند.

حجت‎الاسلام سیدحمید روحانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دولت یازدهم توجهی به فرهنگ ندارد و در 6 ماه گذشته هیچ کمکی به دستگاه‌های فرهنگی نشده و این خطر بزرگی است.‌

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: عملکرد این دولت برای مردم ملموس است و از بس به مردم وعده‌های مختلف مانند رفع مشکلات اقتصادی در 100 روز، رفع همه مشکلات با برجام و یا تک رقمی شدن تورم را دادند ‌مردم فقط فشار گرانی و چند برابر شدن قیمت‌ها را احساس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرزندان خود را فقیرانه بزرگ کرد نه در زندگی مرفه گفت: امام هیچگاه نخواستند که فرزندان‎شان نورچشمی باشند و حتی زندگی مقام معظم رهبری نیز بسیار ساده و از زندگی یک طلبه پایین‎تر است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آقازاده‎ها نمی‎توانند مردمی باشند و انقلابی حرکت کنند، افزود: اینها خودشان را تافته جدابافته از مردم می‎دانند و یکی از عواملی که هاشمی رفسنجانی به این وضع افتاده، همین وجود آقازاده‎هاست.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود: دولت یازدهم اکنون چه می‌کند‌ و موضع‌گیری و زیرسوال بردن آرمان‌های انقلاب، موضع‌گیریهای نامناسب‌، فساد در دولت به شکل‌های مختلف و برگزاری کنسرت و غیره مشخص است و دشمن امروز به دست این افراد استحاله را در کشور ما پیاده می‌کند.

روحانی یکی از شگردهای دشمنان را مسئله نفوذ اعلام کرد و گفت: موضوع نفوذ در طول تاریخ وجود داشته و دشمن همواره سعی کرده افرادی با چهره انقلابی را به صحنه آورد و در کنار مسئولان قرار دهد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها