تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
دبیر24: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر هرگونه استعفا و برکناری علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با ایرنا بیان اینگونه موضوعات را شایعه پراکنی و حاشیه سازی برخی رسانه ها عنوان کرد.

وی گفت: موضوع استعفای یک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح بود که ایشان طی نامه ای رسمی از وزیر درخواست کردند که آقای جنتی نیز بنا بر مصلحت و احترام به نظرات مراجع معظم تقلید و برخی علما با استعفای حجت الاسلام دانشی موافقت نمودند. 

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه ها خواست بر رعایت اخلاق حرفه ای و اصول و پایبندی به ضوابط و قوانین مطبوعات و رسانه ها پایبند بوده و از شایعه پراکنی بپرهیزند.

وی افزود: عده ای در تلاشند تا رابطه خوبی که بین دولت، حوزه، علما و مراجع معظم تقلید است را مخدوش نمایند.

نوش آبادی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره به نظرات و دیدگاهها و رهنمودهای مراجع عالیقدر تقلید احترام گذاشته و خواهد گذاشت و سعی دارد زمینه ارتباط با حوزه های علمیه را تقویت کند و اجازه سوءاستفاده به کسانی که سعی دارند با رفتار ها و پوشش های نامناسب و نامتعارف چهره ی دستگاه فرهنگی کشور را مخدوش نمایند ، نخواهد داد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: رئیس جمهوری به عنوان رئیس دولت همواره به مسولان دستگاه های اجرایی توصیه می کند تا ارتباط خود را با علما به ویژه مراجع بزرگوار حفظ کنند و شخص آقای جنتی همیشه به مدیران ستادی و استانی بر حفظ و گسترش ارتباط سازنده با علما و فضلا و اندیشمندان حوزه و دانشگاه تاکید داشته و دارند و از بروز برخی حوادث در حاشیه برنامه های فرهنگی و هنری معترض بوده و در بسیاری از موارد نیز شخصا برخورد نمودند.
منبع: ایرنا

برچسب ها: تدبیر24 ، وزیر ارشاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها