تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
   تدبیر24: مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت که تهران ذخائر اورانیوم قابل استفاده برای تولید سلاح هسته ای را محدود کرده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با روزنامه لوموند فرانسه با تمجید از ایران به خاطر پایبندی به توافق هسته ای با غرب اظهار داشت: بررسی های ما حاکی از آن است که ایران ذخائر اورانیوم قابل استفاده برای تولید سلاح هسته ای را محدود کرده و این اقدام قابل ارزش است. 

وی در ادامه گفت: توافق هسته ای ایران سبب برخی مخالفت ها در داخل این کشور شده و حتی غرب نیز در مواردی دچار شک شده است، اما با این وجود پایبندی به آن برای ما ارزشمند است. 

چندی پیش آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی محرمانه اعلام کرده بود که ایران ذخایر اورانیوم خود را در سطح تعیین شده در توافق اتمی با قدرت‌های جهانی حفظ کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، اورانیوم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها