تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
   تدبیر24:  معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به تمهیدات این سازمان در ایام اربعین گفت: بیش از 500 پایگاه امداد، نجات و عملیات هلال احمر به حالت آماده‌باش بوده و 4 بالگرد به این منظور اختصاص داده شده است.

 شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در نشست خبری که در ارتباط با تمهیدات هلال احمر در ایام اربعین در مرزهای غربی و همچنین عتبات و عالیات برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 500 پایگاه امداد، نجات و عملیات هلال احمر ویژه ایام اربعین در حالت آماده‌باش بوده و در استان خوزستان و ایلام پیش‌بینی می‌شود افزایش 70 درصدی خدمات امدادی را داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه در تهران قرارگاه مرکزی امداد و نجات جهت هماهنگی‌های بیشتر برپا شده است، افزود: همچنین در مرز مهران، شلمچه و چزابه سه قرارگاه امدادی درنظر گرفته شده است، همچنین چندین دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس مستقر می‌شوند. 

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه از 2 ماه پیش هماهنگی‌های لازم در خوزستان و ایلام جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران درنظر گرفته شده است، اضافه کرد: این امکان وجود دارد که تعداد نیروها را در مواقع بحران احتمالی افزایش دهیم، البته 340 نیروی امدادگر و کادر پزشکی یا امدادگر در مسیر کربلا به نجف و سامرا پیش‌بینی شده است. همچنین این افراد 17 تیم عملیاتی در مسیر مستقرند. 

فتحی گفت: همه تقسیم‌ها جهت ارائه خدمات بهتر به زائران در دوره‌های آموزشی پیشرفته شرکت کرده تا علاوه بر آموزش امدادی و پزشکی به نیروها، خود نیز بتوانند گام‌های مؤثری جهت کمک به مردم بردارند. 

وی اضافه کرد: 26 دستگاه آمبولانس در مسیر کربلا و نجف در نظر گرفته شده و اگر در عراق اتفاق خاصی رخ دهد، آنها می‌توانند مجروحان را از طریق این آمبولانس‌ها به خارج از کشور عراق و به ایران منتقل کنند. 

فتحی گفت: 4 بالگرد در مرز ایلام و خوزستان پیش‌بینی شده و به احتمال زیاد یک بالگرد دیگر به این منظور اضافه شود. همچنین خودروهای ارتباطی لازم درنظر گرفته شده و در حال رایزنی با مسئولان عراق هستیم تا این امکان نیز در کشورشان برای ما میسر شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: تدبیر24 ، اربعین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها