تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
هیئت مذاکره کننده ایران با گروه 1+5 به منظور ادامه دور دیگری از گفتگوها وارد ژنو شدند و فردا مذاکرات طرفین برگزار خواهد شد.

به گزارش تدبیر24، دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 قرار است از فردا به مدت دو روز در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو  برگزار شود و به همین منظور مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی معاون بین الملل وزیر و سرپرست تیم ایران در مذاکرات، حمید بعیدی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و تخصصی بین المللی وزارت امور خارجه،داوود محمد نیا مشاور حقوقی وزیر امور خارجه و محمد امیری مدیر کل امور پادمان های سازمان انرژی اتمی امروز چهارشنبه وارد شهر ژنو شدند.

محمد جواد ظریف مسئول تیم مذاکره کننده ایران نیز که برای شرکت در اجلاس یونسکو در پاریس به سر می برد قرار است عازم ژنو شود.

در همین رابطه یک عضو تیم مذاکره کننده ایران مسیر مذاکرات ایران و 1+5 اظهار کرد: مسیر درستی است اما به دلیل بی اعتمادی طرفین به یکدیگر و نیز ورود آنها به جزئیات، سخت پیش خواهد رفت.

وی ابراز امیدواری کرد دور آتی مذاکرات بهتر از گفتگوهای قبلی  در 23 و 24 مهرماه پیش رود.

او با بیان این که طرفین توافق کرده اند گام اول برای اعتمادسازی را از اقدامات سخت شروع نکنند، بیان داشت: بحث های فنی هسته ای همچون غنی سازی از سوی طرف مقابل مطرح است اما تهران به صراحت اعلام کرده است که تحت هیچ شرایطی حاضر به توقف غنی سازی اورانیوم نیست چرا که این موضوع از خطوط قرمز است.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز از طرف مقابل خواسته است تا درباره تحریم های نفتی وضعیت را روشن کند.

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سرپرستی تیم مذاکره کننده 1+5 را بر عهده دارد و هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه، سایمون گس معاون وزیر خارجه انگلیس، ژاک اودیبر معاون وزیر خارجه فرانسه، وانگ مین از چین و هانس دیتر لوکاس معاون وزیر خارجه آلمان در مذاکرات ایران و گروه 1+5 حضور دارند.

وزیر خارجه ایران در مذاکرات 23 و 24 مهرماه در ژنو، طرح پیشنهادی جدید ایران با عنوان «پایانی بریک بحران غیر ضروری؛ آغازی برای افق های جدید» را که شامل یک هدف مشترک، گام اول و گام آخر می شود، به طرف مقابل ارائه کرد و در پایان دو روز مذاکرات فشرده طرفین فضای گفتگوها را مثبت و سازنده توصیف کردند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
صدای ابان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
0
1
آن سفر كرده كه صد قافله دل همره اوست، هر كجا هست خدايا به سلامت دارش...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها