تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مهدی آیتی در گفتگو با تدبیر24 :
اجماع اصولگرایان در مورد روحانی وابسته به گزینه ای است که معرفی می کنند و اگر اصولگرایان گزینه قوی و صاحب صلاحیتی را بتوانند پیدا کنند و بیاورند من با اطمینان می گویم که هیچ اصولگرایی در اردوگاه آقای روحانی نخواهد آمد.
تدبیر24:مهدی آیتی نماینده اصلاح طلب ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تدبیر24 در خصوص دارا بودن پشتوانه مردمی حسن روحانی در انتخابات 96 گفت : در انتخابات پیش رو اگر آقای روحانی حمایت اصلاح طلبان را نداشته باشد صدرصد شکست می خورد جبهه آقای روحانی جبهه اصلاحات است و جبهه اصولگرایی نیست. در سال 96 مانند سال 92 فقط جبهه اصلاحات است که می تواند روحانی را رییس جمهور کند و اقای روحانی باید به این نکته توجه داشته باشد و دچار خودشیفتگی نشود.

وی همچنین در ادامه افزود: اصلاح طلبان هیچ چاره ای ندارند جز اینکه از آقای روحانی حمایت کنند و این تک گزینه ای شانس آقای روحانی است و اصولگرها با هر گزینه ای که بیایند مسلما در مقابل جبهه اصلاحات کم می آورند. اصولگرایان فقط در یک صورت برنده می شوند و آن هم زمانی است که انتخابات دو مرحله ای شود.

آیتی در مورد حمایت اصولگراهای منطقی از روحانی گفت اولا روحانی این بار ریزش آراء خواهد داشت و از بار قبلی کم تر رأی خواهد داشت چون عملکرد آقای روحانی در چهار سال اول خوب نبوده و به جای رفع مشکلات مردم بیش تر سخنرانی کرده است و مشکلات مردم را در هیچ بخشی حل نکرده است و نارضایتی عمومی وجود دارد.

این نماینده سابق مجلس گفت : اجماع اصولگرایان در مورد روحانی وابسته به گزینه ای است که معرفی می کنند و اگر اصولگرایان گزینه قوی و صاحب صلاحیتی را بتوانند پیدا کنند و بیاورند من با اطمینان می گویم که هیچ اصولگرایی در اردوگاه آقای روحانی نخواهد آمد.

اگر در جبهه اصولگراها شخص قوی ای مانند علی مطهری، قاضی زاده هاشمی و یا قاسم سلیمانی که دارای محبوبیت هستند بیایند، اصولگراها در مورد آن ها اجماع خواهند کرد. به نظر من حداد عادل، باهنر،محسن رضایی،  قالیباف و همه کسانی که قبلا شانس خود را در اقبال مردم امتحان کرده اند دیگر شانسی برای اجماع اصولگرایان ندارند. آقای ظریف هم می تواند به سبب محبوبیت زیاد جلوی روحانی بایستد و شانس برنده شدن در انتخابات را داشته باشد.

مهدی آیتی ضمن اعلام کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران افزود: به دو دلیل ثبت نام خواهم کرد، که یکی به این دلیل است که من کارشناس عالی شهرسازی هستم و 35 سال از عمرم در عمران و شهرسازی سپری شده و سه دوره در شهرسازی تهران خدمت کردم و بنیان گذار فروشگاه های شهروند هستم و مشاور خدمات شهری، معاون منطقه، مشاور شهرداری مرکز و مشاور سازمان بازیافت  و عضو کمیسیون عمران مجلس و رئیس کمیته شهرسازی  بوده ام ؛ همچنین پایان نامه کارشناسی ارشدم در زمینه بازیافت بوده است و در نتیجه شهرداری و شهر تهران را به خوبی می شناسم. من انتقادی هم به شورای سیاسیت گذاری اصلاح طلبان دارم که در دوره گذشته از هنرمندان و چهره های ورزشی به سبب محبوبیتشان استفاده کردند در صورتی که تخصص لازم را نداشتند و ما امروز عواقب آن را می بینیم.
  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها