تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
سرمربی آرسنال پس از پیروزی برابر بورسیا دورتموند با تمجید از عملکرد بازیکنان خود می‌گوید اگر در همه بازی‌های خودمان این چنین ظاهر شویم می‌توانیم در همه جاها مدعی باشیم.
تدبیر24: آرسنال موفق شد در بازی برگشت با بوروسیادورتموند با نتیجه‌ یک بر صفر به پیروزی برسد و بازی رفت را جبران کند.
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پیروزی برابر بوروسیادورتموند در نشست خبری خود پس از مسابقه، گفت: پیروزی در این دیدار اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان من می‌دهد. اکنون ما با روحیه خوب به دیدار منچستر یونایتد در لیگ برتر می‌رویم. ما توقع داریم که بازیکنانم همین نمایش را در طول فصل ادامه دهند. اگر بتوانیم در همه بازی خودمان این چنین ظاهر شویم، قطعا در هر جامی مدعی خواهیم بود.
ونگر در ادامه گفت: در بازی برابر دورتموند تمرکز بالایی داشتیم. تیم آلمانی ما را تحت فشار گذاشته بود، اما ما توانستیم از این فشار رها شویم و به گل برسیم. البته باید اعتراف کنم که در نیمه نخست تیم خوبی نبودیم. دورتموند فرصت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشت. در این جور بازی‌ها نباید اشتباه کنیم و ا گر تیمی اشتباه می‌کند جبران آن خیلی دشوار خواهد بود.
آرسن ونگر در ادامه گفت: در نیمه دوم نیز دورتموندی‌ها بازی را بهتر از ما شروع کردند، اما وقتی که توانستیم به گل برسیم، احساس کردم که می‌توانیم گل دوم را به ثمر برسانیم. در مجموع پیروزی برابر بوروسیادورتموند در خانه خودش بسیار با اهمیت است. آنها در هفت بازی قبلی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا به هفت پیروزی رسیده بودند. این نشان می‌دهد که دورتموند در بازی خانگی خود بسیار قدرتمند است. تیم‌های زیادی نبودند که توانستند دورتموند را در خانه شکست دهند. ما در این دیدار به دستاورد بزرگی رسیدیم. برای کسب سه امتیاز این دیدار تلاش زیادی کردیم و به نظر من شایسته این پیروزی بودیم.
آرسنال با پیروزی برابر بوروسیادورتموند در خانه به رکورد 15 بازی پی در پی بدون شکست در تمام بازی‌های خود رسید. آنها از زمانی که توانستند بایرن‌ مونیخ را فصل گذشته در آلمان شکست دهند، تاکنون در تمام بازی‌های خارج از خانه خود چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان اروپا طعم شکست را نچشیده‌اند.
سرمربی آرسنال درباره مقایسه پیروزی برابر بایرن‌ مونیخ در فصل گذشته با پیروزی شب گذشته برابر بوروسیادورتموند، گفت: شاید نتیجه‌ای که ما برابر بوروسیادورتموند را کسب کردیم از نتیجه‌ بازی با بایرن‌ مونیخ بهتر باشد. مردم فکر می کردند با توجه به پیروزی سه بر یک بایرن‌ مونیخ در بازی رفت آنها در بازی برگشت بازی را آسان بگیرد، اما اصلا این چنین نبود. در بازی برابر دورتموند هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. ما در خانه به این تیم باخته بودیم و نیاز داشتیم که در این دیدار به پیروزی برسیم.
آرسن ونگر در پایان گفت: من برای دورتموند احترام زیادی قائل هستم، آنها تیم خوب و با شخصیتی هستند. سه تیم در این گروه شایسته صعود هستند، اما یکی از این تیم‌ها باید قربانی شود. این گروه یکی از سخت‌ترین گروه‌های این چند سال لیگ قهرمانان اروپا بوده است. امیدوارم تیمی که در این گروه قربانی می‌شود ما نباشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها