تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: تلاش ها برای یافتن سه مفقود ریزش بهمن در دو منطقه آبعلی و لواسان استان تهران همچنان ادامه دارد.

تدبیر24» مرتضی سلیمی در گفت و گو با میزان، اظهار داشت:از روز دوازدهم تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز ۱۸۱۶ امدادگر در قالب ۵۰۰ تیم کار امداد در برف و کولاک را در تمامی استان های کشور به جز دو استان سیستان وبلوچستان و همدان انجام داده و به ۳۸ هزار و ۸۰۰ هموطن خدمات امدادی ارائه کردند.

وی ادامه داد: در مجموع در ۲۴۸ شهر، روستا و جاده برفگیر امداد رسانی شده و ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر افزود: در این مدت ۴۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۰ زن باردار نیز منتقل شدند.

سلیمی از مرگ سه نفر در بهمن آبعلی (مبارک آباد) خبر داد و افزود: در این مدت سه نفر هم در آبعلی و مهاباد از زیر بهمن زنده نجات یافتند. در استان تهران جستجو برای یافتن دو کوهنورد در منطقه دشت هویج لواسان و یک مفقود احتمالی در گردنه مبارک آباد همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام رها سازی سه هزار و ۷۸۹ خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده ها، تاکید کرد: در این مدت ۸۸۰۰ تخته پتو،۷۱۰ کیلوگرم نایلون،۶ هزار و ۶۸۰ بسته غذایی،۱۰ هزار و ۴۰۰ قوطی کنسرو،۵هزار و ۷۹۰ قرص نان و سه هزار و ۱۹۰ بطری آب معدنی در میان هموطنان گرفتار در برف توزیع شده است.

رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر تاکید کرد: ۶ تن اقلام زیستی و غذایی به مناطق آسیب دیده خوزستان،گیلان ولرستان با بالگردهای امدادی ارسال شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، سقوط بهمن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها