تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: قطعی آب و برق و تلفن در ساعات اولیه امروز 11 شهر خوزستان را به تعطیلی کشاند.

تدبیر24 »هاشم بالدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گردوغبار و آلودگی ناشی از طوفان هشتم بهمن‌ماه در استان بر شبکه‌های فوق‌ توزیع و اضطرار انباشته شده بود و تاکنون کاملا پاکسازی نشده است و با پدیده مه گرفتگی و افزایش رطوبت تا 97 درصد ساعت یک بامداد امروز این ایستگاه‌ها و خطوط از مدار خارج شدند.

وی افزود: افزایش رطوبت به همراه گردوغبار حالت عایق‌مانندی در ایستگاه‌های فوق‌توزیع و شبکه‌های خطوط انتقال برق ایجاد کرد و از حدود ساعت یک بامداد امروز ایستگاه‌های فوق توزیع 11 شهرستان اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، هویزه، ماهشهر، هندی‌جان، آبادان، خرمشهر، شادگان و دشت آزادگان با شدت گرفتن مه گرفتگی از مدار خارج شدند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: از ساعت پنج صبح امروز تعطیلی مدارس را در این 11 شهرستان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات و بانک‌ها را اعلام کردیم. متاسفانه زمان قطع برق به علت نبود برق اضطراری در تصفیه‌خانه و مراکز مخابراتی با قطع آب و مخابرات نیز در اهواز و برخی شهرستان‌ها مواجه شدیم.

بالدی ادامه داد: تامین برق اضطراری برای تصفیه‌خانه‌های آب اهواز از تعهدات وزارت نیرو است.

وی در پاسخ به انتقادات نسبت به  شست‌وشو نشدن ایستگاه‌ها و خطوط فوق توزیع برق از زمان وقوع طوفان گردوغبار هشتم بهمن‌ماه تاکنون گفت: شست‌وشوی خطوط فوق توزیع به علت ارتفاعی که دارد نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه‌ای است. این امکانات در استان وجود دارد اما تعداد آنها کم و برای شست‌وشوی تمام ایستگاه‌ها و خطوط انتقال برق کافی نیست.

به گزارش ایسنا، با قطعی برق در اهواز و شهرستان دیگر خوزستان از ساعات اولیه بامداد امروز و به دنبال آن قطعی آب و مراکز مخابراتی در اکثر این شهرستان‌ها وزیر نیرو از سوی دولت به منظور بررسی این وضعیت به خوزستان اعزام شد. وزیر نیرو در ساعت 12 ظهر وارد خوزستان شد و از ایستگاه‌ها و خطوط فوق توزیع برق بازدید کرد.

جلسه ستاد مدیریت بحران ساعت 14:30 با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها