تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
وزیر بهداشت:

امضای بیش از ۱۲ سند میان ایران‌ و کوبا موجب ارتقا روابط دو کشور و منافع دو ملت خواهد شد

وزیر بهداشت گفت:در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار پزشک کوبایی در سراسر قاره آفریقا، اروپا و آسیا در حال ارائه خدمات پزشکی هستند و در این کشور مردم تقریبا خدمات درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

تدبیر24 »دکتر سیدحسن هاشمی در دومین روز از سفر خود به هاوانا در گفت‌وگو با خبر رادیو ضمن اشاره به برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا پس از پنج سال وقفه و حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف ایران در قالب هیاتی ۳۰ نفره در این کمیسیون، گفت: روز گذشته طی جلسه‌ای با معاون رییس‌جمهور کوبا مسایل مهم مورد علاقه دو کشور و توافقات دو کشور در کمیسیون گذشته و همچنین برخی مشکلات موجود برای اجرایی شدن این تصمیمات و توافقات مورد پیگیری قرار گرفت.

وزیر بهداشت در ادامه با تاکید بر این که حوزه آموزش پزشکی کشور کوبا موفق بوده است، افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار پزشک کوبایی در سراسر قاره آفریقا، اروپا و آسیا در حال ارائه خدمات پزشکی هستند و در این کشور مردم تقریبا خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

هاشمی افزود: همچنین کشور کوبا در حوزه بیوتکنولوژی و ساخت واکسن بسیار موفق بوده است.

وزیر بهداشت با اشاره به بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی دو کشور ایران‌ و کوبا گفت: مقرر شد در آینده‌ای نزدیک هیاتی از وزارت بهداشت کوبا به منظور بازدید از دانشگاه‌های علوم پزشکی و انستیتو پاستور ایران به ایران سفر کنند و طی ۴ ماه آینده نیز وزیر بهداشت این کشور به ایران سفر کند.

هاشمی در ادامه به دیدار خود با وزیر انرژی کوبا اشاره کرد و افزود: در این ملاقات موضوعات برق، نفت و سوخت‌های فسیلی و غیر فسیلی و استفاده از نیروگاه‌های برق برای تامین برق در کوبا مورد بررسی قرار گرفت. در این خصوص قول مساعد داده شد تا در قالب مبادلات و معاملات بین المللی و در صورت تمایل کوبا بخش خصوصی ایران بتواند نیازهای این کشور را برطرف کند و در حوزه اکتشافات نفتی در صورت علاقه مندی شرکت های خصوصی و شرکت ملی نفت ایران در حوزه فنی و سرمایه گذاری بتوانند هر دو کشور پروژه های مشترکی را تعریف کنند.

هاشمی افزود: امیدواریم امضای۱۲ سند در قالب تفاهمنامه میان دو کشور ایران‌ و کوبا در ارتقا روابط دوکشور و در راستای منافع دو ملت موثر واقع شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: