تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
خطیب جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران با قدردانی از مردم به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال،گفت: این حضور گسترده مردمی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.
تدبیر24 »حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران،اظهار داشت: ملت ولایتمدار ایران امسال نیز با حضور میلیونی در جشن انقلاب، عظمت، وفا، ثبات قدم و بصیرت را بار دیگر بر همگان نشان دادند.
صدیقی گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال نشان دادند که منتظر قدوم مبارک امام زمان (عج) هستند.
امام جمعه موقت تهران،افزود: بایستی سر سجده شکر بر آستان خدا داشت که این همت و بصیرت را به امت ولایتمدار کشورمان عنایت کرده است.
وی ادامه داد: براساس گزارش ها امسال راهپیمایی روز 22 بهمن ماه از منظر حضور مردمی، افزایش چشم گیری از لحاظ کمی داشت؛ بخصوص کلانشهر شیراز مرکز استان فارس که واقعا رکورد زد.
صدیقی خاطرنشان کرد: شهرستان های دیگر کشورمان همچون یزد، قم، مهاباد و غیره نیز بسیار خوش درخشیدند و نسبت به سال های گذشته حضور پر رونقی در راهپیمایی امسال داشتند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران یادآور شد: این افزایش کمی در راهپیمایی امسال دارای پیام های زیادی است از جمله اینکه، همان دستی که مردم را در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت بخشید و پیروز ساخت؛ کماکان الطافش بر سر ایرانیان است.
صدیقی اظهار داشت: خداوند در واقعه طبس نشان داد که نیازی به افراد ندارد اما اگر دل های مومنان را در روز 22 بهمن ماه، روز قدس، 9 دی و غیره به میدان می آورد به این دلیل است که می خواهد ایرانیان را در دنیا به عنوان برترین مردم عالم ارائه کند.
وی گفت: همچنین بار دیگر بصیرت غیرقابل وصف رهبر انقلاب بر همگان نمایان شد که در دیدار اخیرشان با کارکنان نیروی هوایی وقتی از صحبت های اخیر رییس جمهوری آمریکا سخن به میان کشیده شد؛ فرمودند که مردم در 22 بهمن ماه جواب آنان را خواهند داد.
صدیقی افزود: رهبر انقلاب، روح مردم بوده و قلوب امت با ایشان همراه است و همانگونه که پیش بینی هایشان در قضایای لبنان و سوریه صحیح بود در این مورد نیز آبروی مضاعفی برای کشور و مردم کسب شد.
وی ادامه داد: همچنین این حضور حماسی مردم سبب اعتراف دشمنان نظام و انقلاب نیز شد به گونه ای که آنان هیچ سالی چنین اعترافی نداشتند که جمعیت میلیونی برای 22 بهمن ماه به خیایان ها آمده اند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که انقلاب مردم، فقاهتی، ولایتی، حسینی و اسلامی بوده و با رهبری صاحب ولایت این انقلاب رخ داده است.
وی یادآور شد: اگر مردم حضوری این چنین پرشور و پررنگ دارند این امر بدان معناست که صاحب، نگهبان و سپر انقلاب خودشان هستند و این معنایش این نیست که از مسوولان گله ندارند.
صدیقی اظهار کرد: مسائلی مانند رکود اقتصادی، گرانی، بیکاری، شیوع اعتیاد و تبعیض از جمله چیزهایی است که مردم از مسوولان مطالبه می کنند.
وی گفت: همچنین این انسجام ملی، تشکل دینی، همدلی معنوی و انقلابی را نشان داد اما آنهایی که در ایجاد فتنه سهم داشتند باز هم انگار زبانشان دراز شده است.
خطیب نماز جمعه تهران، افزود: حضور فراگیر مملکتی و ملی از انواع مختلف مردم و صنف های گوناگون بخصوص جوانان و نوجوانان که حتی امام و انقلاب و جنگ را ندیده اند اما در این حماسه حضوری عاشقانه داشتند نشان از این امر دارد که هیچ فردی قهر نکرده است؛ چرا که آنها یک امت هستند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: کسانی که فتنه کردند و بسیجی را کتک زدند و اصل نظام را قبول نداشتند و انواع هتاکی ها را انجام دادند؛ حالا دم از آشتی ملی می زنند؛ بدانند که مردم با شما هرگز آشتی نخواهد کرد.
وی در ادامه یادآور شد: همچنین مقام اتحادیه اروپا گفته بود که اگر برجام حاصل نمی شد؛ وقوع جنگ ضروری بود؛ این فریب و دروغ بزرگی است چرا که اگر دنیای استکبار با ما نمی جنگد بدین خاطراست که توانش را ندارد.
صدیقی اظهار کرد: آنان در جنگ هشت ساله، دفاع مقدس ما را آزموده اند و می دانند ملت ایران تا آخر ایستاده اند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون رتبه هفتم نظامی در دنیا را دارد و از این حیث سر سفره شهدا سرافراز هستیم.
خطیب نماز جمعه تهران، افزود: یکی از اهداف آنان از طرح چنین مباحثی غفلت مسوولان از اقتصاد مقاومتی است چرا که ما هم اکنون درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم.
صدیقی از مسوولان خواست به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حساسیت نشان دهند و در این مورد توضیح ارائه کنند، زیرا مردم به جیب هایشان نگاه می کنند.
صدیقی در ادامه با اشاره به اوضاع کشور بحرین نیز گفت: رژیم آل خلیفه می خواهد راه شاه ملعون که امام (ره) را به ترکیه تبعید کرد پیش ببرد؛ که نتیجه آن معلوم است.
وی افزود: مردم و امت بحرین درخواست استقلال رای دارند و استبداد را نمی پذیرند و این درخواست زیادی نیست.
امام جمعه موقت تهران افزود: همچنین حکومت عربستان که دست به کودک کشی و بمباران مراکز درمانی و بهداشتی می زند نیز باید بداند که ظلم پابرجا نمی ماند.
برچسب ها: صدیقی ، خطیب جمعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها