تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
شبکه چهار سیما برای نوروز ۹۶، ۱۴ فیلم از آثار سینمای جهان را در قالب برنامه «گیشه» پخش می‌کند.
تدبیر24 »شبکه چهار سیما برای نوروز ۹۶، ۱۴ فیلم از آثار سینمای جهان را در قالب برنامه «گیشه» پخش می‌کند. در این برنامه علاوه بر پخش فیلم‌های روز سینمای جهان، به نقد و بررسی آنها نیز پرداخته می‌شود. 

آثار سینمایی که قرار است در نوروز ۹۶ راهی آنتن شبکه چهار شوند تاکنون از شبکه‌های سیما پخش نشده‌اند و تمامی آنها نامزد و دریافت کننده جوایز اسکار و جشنواره‌های بین‌المللی شده‌اند.

«مردی که بی‌نهایت را می‌شناخت»، «صفحه حوادث»، «برف شکن»، «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» (نامزد دریافت اسکار بهترین گریم، برنده ۶جایزه اروپایی و نامزد جایزه گویا برای بهترین فیلم اروپایی)، «هتل بوداپست» (برنده ۴ جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم، بهترین طراحی صحنه، بهترین گریم و بهترین طراحی لباس در اسکار ۲۰۱۶)، «به ترتیب خروج از صحنه» (نامزده ۱۰جایزه اروپایی)، «آواز غروب» (برنده جایزه بهترین جلوه‌های فیلم بفتا و نامزد دریافت ۱۰ جایزه دیگر)، «نهم آوریل» (نامزد ۲جایزه در جشنواره روبرت)، «روز ملی»، «سیارک»، «آدمکش» (نامزد جایزه بفتا برای بهترین فیلم غیر انگلیسی)، «بوگوی»، «مریخی» (نامزد ۷جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین جلوه های ویژه و نامزد دریافت ۱۱۶جایزه دیگر) و  «مدیترانه » (نامزد دریافت جایزه منتقدین جشنواره کن) از جمله فیلم‌های سینمایی هستند که در نوروز امسال از شکبه چهار سیما پخش می‌شوند.

پخش برنامه «گیشه» از ۲۹ اسفند ماه سال ۹۵ آغاز و تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۹۶ ادامه می‌یابد.

برچسب ها: نوروزی ، فیلم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها