تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
سخنرانی علی مطهری در دانشگاه هنر اصفهان
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدام اصغر فرهادی در تحریم مراسم اسکار در اعتراض به فرمان مهاجرتی ترامپ در عین حال گفت که فیلم "فروشنده" چهره خوبی از ایران نشان نمی‌دهد.
تدبیر24 »علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دریافت جایزه اسکار از سوی اصغر فرهادی برای فیلم "فروشنده"، اظهار کرد: از نظر فنی و هنری و دنیای سینما، طبعا این گونه جوایز امتیازی برای سینمای ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: همان طور که قبلا گفتم انتخاب فیلم فروشنده از طرف سینمای ایران برای معرفی به اسکار انتخاب خوبی نبود چون اولا این فیلم سوژه خوبی ندارد و ثانیا چهره خوبی از ایران نشان نمی‌دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: آقای فرهادی بهتر بود فردی را به عنوان نماینده خود به اسکار معرفی می‌کرد که پوشش اسلامی را رعایت می‌کرد، گر چه نرفتن ایشان به آمریکا در اعتراض به تصمیم ضد مهاجری ترامپ قابل تقدیر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها