تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
ونگر:
سرمربی آرسنال در نشست خبری خود قبل از بازی با بایرن مونیخ شرکت کرد.
تدبیر24 »در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا آرسنال که در بازی رفت با نتیجه ۵ بر یک برابر بایرن مونیخ باخت، باید در لندن برابر این تیم قرار گیرد.

ونگر در نشست خبری خود درباره وضعیت خود در این تیم گفت: باشگاه آرسنال را من ساختم و هنوز تصمیم نگرفتم فصل آینده در این تیم بمانم یا خیر. به کمی زمان نیاز دارم تا تصمیم‌گیری کنم. تصمیم‌گیری من درباره ماندن یا رفتن از آرسنال به این موضوع بستگی دارد که در ادامه فصل چه نتایجی کسب کنیم.

ونگر درباره افت اوزیل ادامه داد: او هفته پیش بیمار بود ولی امیدوارم در بازی این هفته مشکل نداشته باشد و بازی خوبی از او ببینیم.

سرمربی توپچی‌های لندن در پایان درباره وضعیت الکسیس سانچس گفت: او ۱۵ ماه دیگر با آرسنال قرارداد دارد و تنها آرسنال است که می‌تواند درباره این بازیکن تعیین تکلیف کند و نه هیچ شخص یا تیم دیگر. او شاید برابر بایرن مونیخ هم نیمکت‌نشین باشد. هنوز تصمیمی درباره او نگرفتیم.
برچسب ها: ونگر ، آرسنال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها