تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
محمد رضا ورزی:
انتخاب «محمد مهدی حیدریان» به عنوان رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش های بسیاری را با خود به همراه داشت؛ اما این واکنش ها منفی نبود و بسیاری از سینماگران حضور حیدریان را در معاونت سینمایی اتفاق خوشایندی توصیف کردند.
محمدرضا ورزی کارگردان سریال‌های «معمای شاه» و «تبریز در مه» درباره حضور محمد مهدی حیدریان در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: حیدریان مدیر و مدبر در حوزه سینما است.

ورزی ادامه می‌دهد: بهترین دورانی که می توان در فعالیت های سینمایی و تلویزیونی سیما فیلم بر شمرد دورانی است که ایشان در این مجموعه مدیریت می کردند.

به عقیده او حیدریان به معنای واقعی کلمه هنرمند و متخصص در امر سینماست و سینما برای او با سیاست عجین نمی‌شود: وی جناحی رفتارنمی کند و همین رفتار و خط مشی اوست که سینما را نجات می‌دهد. در عرصه سینما و فیلمسازی بهترین خبری بود که در سال 1395 شنیدم.


برچسب ها: ورزی ، حیدریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها