تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی معاونت اجتماعی قوه قضائیه با اشاره به ضرورت توجه به اجرای به موقع طرح‌های آموزشی به منظور ارتقای مهارت اجتماعی جوانان ابراز عقیده کرد: سیاست‌های آموزشی باید به سمت انتقال مفاهیم پایه اجتماعی از سنین مهد، پیش دبستان و دبستانی حرکت‌ کند.
تدبیر24 »  علی‌محمد زنگانه در نشست خبری آغاز اجرای طرح آموزش زندگی خانواده ویژه زوجین در آستانه ازدواج که با حضور اصحاب رسانه استان یزد برگزار شد، با بیان این که در بررسی دعاوی حوزه خانواده کشور بحث طلاق، نسبت به مدت مشابه 9 ماهه سال گذشته وضعیت مطلوب‌تری را پیدا کرده است، اظهار کرد: در سال 1394 از 10 دعوای اول کشور حداقل پنج مورد به دعاوی حوزه خانوده از جمله طلاق توافقی ارتباط پیدا می کرد.

وی در ادامه با اشاره به این که در 9 ماه امسال شاهد این هستیم دعاوی حوزه خانواده در ردیف هشتم به بعد 10 دعوای اول کشور قرار گرفته است، گفت: این آمار نشان می‌دهد که هروقت دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی با انسجام بیشتری نسبت به اجرای طرح‌های راهبردی اقدام می‌کنند، نتیجه مطلوب‌تری حاصل می شود.

این مقام مسئول در مورد آمار ثبت طلاق‌های توافقی کشور، اظهار کرد: در 9 ماهه سال گذشته، 120 هزار و 646 و در 9 ماه امسال 120 هزار و 525 طلاق توافقی در سامانه قوه قضائیه ثبت شده است.

مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مداخلات هوشمندانه، ‌بجا و مناسب دستگاه‌های مختلف را از جمله ضرورت‌های اجرایی در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور خواند و ابراز عقیده کرد: سیاست‌های آموزشی باید به سمت انتقال مفاهیم پایه اجتماعی از سنین مهد و پیش دبستان و دبستانی هدایت شود.

زنگانه آموزش‌های پیشگیرانه برای پسران در پادگان‌ها و برای دختران از مقطع متوسط دوم را از دیگر ضرورت‌های آموزشی و اجرایی در راستای توسعه مهارت اجتماعی و زندگی بین نسل جدید عنوان کرد و افزود: عموما پسران بعد از سربازی و دختران بعد از سپری کردن دوران متوسطه تحصیلی نسبت به ازدواج اقدام می کنند و این آموزش‌ها در موقع خود نقش موثری در شناخت آگاهانه آنها خواهد داشت.

وی در پایان با بیان این که بیشترین آمار طلاق‌ها در یک سال و پنج سال اول زندگی ثبت می‌شوند، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آگاهی زوجین در مورد مهارت اجتماعی قبل از ازدواج مهمترین عامل و موترین راهکار برای پایداری بیش از پیش زندگی‌های مشترک است.




برچسب ها: طلاق ، قوه قضاییه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها