تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد، اعضای شورای نگهبان بار سنگینی برای تایید صلاحیت افراد دارند و افرادی که لیاقت و مسئولیت‌پذیری لازم را ندارند، نباید از کانال شورای نگهبان عبور کنند.
تدبیر24 »این مرجع تقلید روز دوشنبه در دیدار اعضای ستاد انتخابات استان قم، با بیان اینکه خداوند متعال خالق انسان است باید دستورالعمل زندگی را هم از او دریافت کنیم، افزود: خداوند می‌فرماید من شما را آفریده‌ام و دستورات را نیز من به شما می‌دهم و منظور از نزول انبیاء الهی نیز همین است.

این مرجع تقلید ادامه داد: نگاه ما به مسئولان نظام مثبت است و بر همین مبنا ایشان را توصیه به اجرای مبانی دینی می‌کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای شریف از قرآن کریم ادامه داد: خداوند می‌فرماید: بنده‌های من هر کار خوبی داشته باشند و برای ما بفرستند، همه آنها را برایشان حفظ می‌کنیم و جزای آن را به ایشان خواهیم داد.

وی افزود: اگر به این اصل آگاه باشیم که خداوند نسبت به همه اعمال ریز و درشت ما آگاه است در همه مباحث از جمله انتخابات تلاش می‌کنیم تا امانت الهی را حفظ کنیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ممکن است بعضی افراد بخواهند در انتخابات طبق هوای نفس عمل کنند افزود: مسئولیت ناظرین در انتخابات بسیار سخت است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه اعضای شورای نگهبان بار سنگینی برای تایید صلاحیت افراد بر عهده دارند خاطرنشان کرد: افرادی که لیاقت و مسئولیت‌پذیری لازم را ندارند، نباید از کانال شورای نگهبان عبور کنند.

مرجع تقلید شیعیان اتفاقات سال ۸۸ را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه طرفین بابت این اتفاقات اذیت شدند افزود: امیدواریم  مسئولان خود را در پیشگاه خداوند ببینند و برای رضای او تلاش کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها