تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه گلستان با بیان اینکه اقتصاد کشور نیازمند استفاده از ظرفیت عظیم نیروی جوانان تحصیلکرده است در خصوص نامگذاری سال 96 گفت: رهبر انقلاب در ده سال اخیر نزدیک به هشت بار به مساله اقتصاد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در نامگذاری شعار سال توجه داشته‌اند.

تدبیر24 »احمد بهرام‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی در سخنرانی حرم رضوی گفت: ایشان در سخنان خود این نکته را بیان کردند که بدون یک اقتصاد قوی عزت ملی، رفاه عمومی، امنیت ملی و... به دست نمی آید. موضوع اشتغال جوانان و خصوصا قشر تحصیلکرده جامعه نیز از دیگر ارکان سخنان رهبری بود که موضوع بسیار مهمی است.

وی افزود: میزان قشر تحصیلکرده زیاد است که بخش زیادی آنها از موسسات و دانشگاه هایی فارغ التحصیل می شوند که تقریبا کیفیت آموزشی لازم را ندارند. به نوعی سال هاست که نظام آموزش عالی بدون برنامه ریزی مناسبی کمیت را فدای کیفیت نموده است و این خود باعث افزایش آمار بیکاری جوانان شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه و اعتماد به نسل جوان در حل مسائل اقتصادی کشور اظهار کرد: هرکجا به جوانان اعتماد شده پاسخ و عملکرد مناسبی داده شده که نمونه های آن را در جنگ تحمیلی و همچنین در سال های پس از آن و در دستیابی به فناوری‌ها نوین دیده‌ایم. اما در مقطع فعلی تعداد بالای فارغ‌التحصیلان بیکار  و تعدادی که هر ساله به این جمعیت اضافه می‌شوند کار را برای دولتمردان نیز دشوار کرده است.

وی افزود: این مقدار توجه رهبری بیانگر این است که در ده سال اخیر علی رغم تلاش مسئولین مسئله اقتصاد دچار ضعف‌های فراوانی بوده که مردم ایران سنگینی آن را بر دوش خود حس می کنند. علت این نارسایی در زمینه اقتصادی را می توان در دو حوزه مربوط به تحریم‌ها و همچنین سو مدیریت مسئولین مورد بررسی قرار داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها