تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز طبیعت بارش پراکنده باران و احتمال رخداد تگرگ را در سطح استان پیش بینی کرد.
تدبیر24 »بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با نزدیک شدن سامانه بارشی از بعدازظهر امروز در سطح استان، بتدریج افزایش وزش باد و از اوایل شب گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش بینی می شود.
بر اساس این گزارش در روزهای شنبه و یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی تقویت بارش، وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه آلود خواهد بود.
همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی مناطق استان احتمال رخداد تگرگ نیز وجود دارد.
کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روز جمعه (13 و 22)، شنبه (12 و 20) و یکشنبه مصادف با روز طبیعت (6 و 18) پیش بینی می شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: ایستگاه های فیروزکوه با منفی 1 و ورامین با 23 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته بودند.
براساس هشدار اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم بارندگی انتظار آب گرفتگی معابر عمومی در سطح استان وجود دارد و همچنین با توجه به لغزندگی و مه آلود بودن جاده های کوهستانی، توصیه می شود رانندگان تمهیدات لازم را برای مسافرتی ایمن اتخاذ کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها