تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
العبادی:
نخست‌وزیر عراق گفت: ما اکنون هیچ میانجی‌گری میان تهران و ریاض انجام نمی‌دهیم، اما اگر از ما خواسته شود ما آماده میانجی‌گری هستیم.

تدبیر24 »حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگو با المیادین گفت: تمام بخش شرقی عراق تقریباً هم مرز ایران است و مخالفت با ایران به ضرر عراق خواهد بود.

وی در رابطه با میانجی‌گری میان ایران و عربستان گفت: در حال حاضر ما هیچ میانجی‌گریی انجام نمی‌دهیم اما اگر از ما خواسته شود ما آماده این کار هستیم.

العبادی در ادامه با اشاره به این‌که ایران و عربستان به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در منطقه هستند، گفت: ما در حال جستجوی مشترکات میان عراق، ترکیه، عربستان و ایران هستیم و میان ایران، عربستان و ترکیه درگیری وجود دارد و ما به دنبال منافع خود هستیم.

نخست‌وزیر عراق در ادامه گفت: عربستان فکر می‌کند که هرچه ایران دستور دهد ما انجام می‌دهیم، اما این تفکرات اشتباه است و کشور عراق دروازه عربستان و آمریکا علیه ایران یا بالعکس نیست.

وی در رابطه با روابط عراق با عربستان گفت: زود است که بگوییم روابط عربستان با عراق خوب است، زیرا بسیاری از عربستانی‌ها در عراق عملیات تروریستی انجام دادند و هر شخص عراقی حق دارد که بگوید عربستان از تروریست‌ها حمایت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها