تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
رئیس حفاظت محیط زیست منطقه بردخون استان بوشهر گفت: تخم گذاری لاک پشت های نوک عقابی درپارک ملی دریایی 'دیر - نخیلو' آغاز شده است.
تدبیر24 »نجف جمشیدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: همه ساله در این فصل لاک پشت های دریایی نوک عقابی درجزایر 'ام الگرم' و 'نخیلو' واقع در محدوده پارک ملی دریایی دیر - نخیلو تخم می گذارند.
وی اضافه کرد: لاک پشت ها با آمدن به ساحل دریا در ماسه ها چاله هایی به ابعاد 80 سانتی متر حفر و درآن تخم گذاری می کنند.
جمشیدی در ارتباط با تعداد تخم ریزی لاک پشت ها، بیان کرد: هر لاک پشت حدود 90 تا 110عدد تخم می گذارد که پس از 50 تا 70 روز نوزادان از تخم خارج شده و برای زندگی وارد دریا می شوند.
وی گفت: وزن میانگین لاک پشت ها بین 35 تا 45کیلوگرم و طول آنها بین 60 تا 70 سانتی متر است.
وی به عوامل تهدید کننده لاک پشت ها در این منطقه اشاره کرد و افزود: عوامل تهدید کننده لاک پشت های دریایی دراین منطقه فعالیت های صید و صیادی، زباله های موجود در سواحل و برداشت تخم ها برای تغذیه است.
پارک ملی دریایی دیر - نخیلو با 20هزار هکتار مساحت به بهشت پرندگان معروف است و این پارک شامل جزایر نخیلو، تهمادون، ام الگرم و جنگل‌های حرای مل‌گنزه در محدوده بخش بردخون در 24 مایلی غرب بندر دیر قرار دارد و مکان مناسب و آرامی برای تخم گذاری پرندگان و لاک پشت‌ها در جزایر خلیج فارس است.
بخش بردخون از توابع شهرستان دیر (Dayyer) در جنوب استان بوشهر واقع است.
برچسب ها: آغاز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها