تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از افزایش 40 درصدی بخش نقدی زکات در سال جدید خبرداد.

تدبیر24 »عزیز سهندی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد آذربایجان غربی در سال جدید گفت: در سال 96، بخش نقدی زکات را تا سقف 40 درصد و تعداد شوراهای زکات روستایی را تا سقف یک هزار و 700 روستا افزایش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه 66 میلیارد تومان کمک های مردمی در سال گذشته از سوی کمیته امداد آذربایجان غربی جذب و برای محرومان هزینه شده است، افزود: از این میزان 21 میلیارد تومان به بخش زکات اختصاص یافته که 77 درصد آن به صورت مستقیم و مابقی جهت احداث و مرمت پروژه های عمرانی عام المنفعه در مناطق محروم روستایی هزینه شده است.

سهندی با بیان اینکه میزان مشارکتهای مردمی در بخشهای مختلف افزایش یافته است، افزود: پیش بینی می شود میزان زکات استان از 21 میلیارد تومان در سال 95 به 24 میلیارد تومان در سال جدید برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد در جمع آوری زکات، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است، گفت: طبق مصوبه کمیته امداد کشور به استان در سال گذشته،17 میلیارد تومان در حوزه زکات برای آذربایجان غربی تعیین شده بود که ضمن تحقق بخشی به مصوبه ابلاغی، 4 میلیارد تومان نیز بیشتر از سقف تعیین شده جذب و به رتبه برتر کشوری در بحث زکات ارتقا یافته‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات شاخص کمیته امداد آذربایجان غربی در سال 95 گفت: در سال گذشته اعطای97 جهیزیه به نو عروسان، تامین مسکن 61 نیازمند، احداث و مرمت 77 پروژه عمرانی عام المنفعه در مناطق محروم روستایی استان از محل زکات جمع آوری شده در سال گذشته توسط این نهاد انجام شده است.

سهندی افزود: از کل کمک های مردمی جذب شده در سال 95 ، مبلغ 14 میلیارد تومان در بخش اکرام ایتام، 7 میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب مراکز نیکوکاری و 6 میلیارد تومان در قالب صدقه بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها