تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
در همایش بین المللی همبستگی اسلامی که روز چهارشنبه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد بر وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان به عنوان بهترین راهبرد برای مقابله با توطئه های شوم علیه جهان اسلام تاکید شد.
تدبیر24 »در این همایش بین المللی که به ابتکار اداره مسلمانان قفقاز و کمیته دولتی امور تشکل های دینی جمهوری آذربایجان برگزار شد٬ جمعی از مسوولان و نمایندگان محافل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی این کشور ، دیپلمات های کشورهای خارجی فعال در باکو ٬ حجت الاسلام و والمسلمین 'سید علی اکبر اجاق نژاد' نماینده ولی فقیه در قفقاز و 'اصغر فارسی ' رایزن فرهنگی سفارت ایران در جمهوری آذربایجان شرکت کردند.
'مبارز قربانلی' رئیس کمیته دولتی امور تشکل های دینی جمهوری آذربایجان با بیان این که در زمان حاضر در 67 کشور جهان مناقشه های نظامی جریان دارد ، گفت : در این مناقشه ها 65 میلیون نفر از خانه وکاشانه خود اخراج شده اند که بیش از 55 درصد از آنها از کشورهای اسلامی هستند.
وی افزود : در شرایط فعلی جهان٬ بیش از همه مسلمانان و کشورهای اسلامی از ترور رنج می برند و بیگانگان برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی درصدد ایجاد مناقشه های مختلف و اختلاف های مذهبی در میان مسلمان هستند.
قربانلی اضافه کرد: بیگانگان برای خدشه دار کردن اسلام ، فعالیت های تروریستی در کشورهای مختلف را به دین اسلام منتسب می کنند و ما برای مقابله با این توطئه های خصمانه بیش از هر زمان دیگر به همبستگی و وحدت میان مسلمانان نیاز داریم. وی تاکید کرد: در شرایط فعلی٬همبستگی اسلامی باید یک نقشه راه برای همه ما باشد.
رئیس اداره مسلمانان قفقازهم در سخنان خود گسترش افراط گری دینی و قومی٬ اسلام هراسی و تروریسم را در جهان برای جامعه بشری نگران کننده خواند.
شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده ضمن محکوم کردن توطئه ها برای نسبت دادن تروریسم به دین مبین اسلام ، تاکید کرد که اسلام ٬ دین صلح و مخالف هر گونه خشونت در جامعه بشری است.
وی با اشاره به این که سال 2017 میلادی٬ سال همبستگی در جمهوری آذربایجان اعلام شده است ، گفت: جمهوری آذربایجان برای ادای سهم خود به منظور تقویت یکپارچگی و همبستگی میان مسلمانان تلاش می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها