تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
فاطمه سعیدی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو حزب کارگزاران در کنگره این حزب گفت: باید قدردان زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی باشیم.
تدبیر24 »نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول دهه‌ها مبارزه و پس از پیروزی انقلاب این مرد بزرگ همواره نقشی خاص و کم نظیر داشته است. از آخرین نمونه های این نقش آفرینی انتخابات سال ٩٢ بود که علی رغم مشکلات و تنگ نظری ها در صحنه ماند و به گونه ای رفتار کرد که آقای روحانی موفق شد نظر مردم را به خود جلب کرده و رئیس جمهور شود.
وی افزود: در انتخابات مجلس دهم نیز ایشان به سیاست ورزی اعتدالی خود ادامه داد. نقش جناب آقای خاتمی نیز در این انتخابات فراموش شدنی نیست و باید از ایشان ممنون باشیم.
سعیدی در ادامه با نام بردن از فائزه هاشمی او را به عنوان یکی از موثرترین افراد در انسجام زنان اصلاح طلب نام برد و گفت: خانم فائزه هاشمی در این سال ها با وجود نامهربانی‌هایی که دید راه پدر را ادامه داد و ناامید نشد.
سعیدی همچنین پس از انتخاب خود به عنوان عضو شورای مرکزی این حزب گفت: امیدوارم در این جایگاه بتوانم قدمی دیگر در جهت توسعه همه جانبه ایران عزیز بردارم.
وی افزود: حزب کارگزاران در طول سالیان فعالیت خود نشان داده سیاست را از مسیر اصلاح طلبانه و مشی اعتدالی دنبال می کند. با کمک خداوند این مسیر و مشی ادامه خواهد داشت.
این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: ما در ماه آینده بزرگترین رخداد سیاسی کشور را در پیش داریم و دو انتخابات حساس برگزار می شود. با حضور حداکثری ملت و انتخاب مجدد آقای دکتر روحانی کشور با شتاب بیشتری به سمت توسعه و رشد حرکت خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها