تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری گفت که انتخابات جشنواره ثبت نام نیست.
تدبیر24 »عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: این حجم از اشتیاقی که در ثبت نام‌ها وجود دارد باید اشتیاق واقعی باشد ولی فکر نکنیم که اینجا جشنواره ثبت نام است. چون به هر حال پست ریاست جمهوری طبق قانون اساسی مقام دوم کشور به حساب می آید و به سوابق مدیریتی بالا نیاز دارد.

وی با بیان اینکه صلاحیت بسیاری از ثبت‌نام کنندگان تایید نمی‌شود، افزود: البته شورای نگهبان هنوز برای تایید صلاحیت داوطلبان جلسه‌ای برگزار نکرده و از فردا جلسات برگزار می‌شود.

کدخدایی بیان کرد: قانون اساسی قوانین انتخابات را به خوبی ترسیم کرده که افراد باید رجل سیاسی و مذهبی باشند. رجل سیاسی و مذهبی امر بسیار ارزشمندی است که باید به آن توجه کنید و نباید اینگونه باشد که فقط بیاییم و ثبت نامی انجام دهیم، البته قبول داریم قوانین ما در این زمینه خیلی خوب نیست و حداقلی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها