تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با سیاه نمایی علیه نظام و دولت برخورد قانونی می شود.
احد جمالی در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی با بیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی استان در هیئت اجرایی به اتمام رسیده است، افزود: پرونده کاندیداها جهت بررسی نهایی برای شورای نظارت ارسال شده است.
وی با اشاره به پایان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امیدواریم نواقص این مرحله از انتخابات که مورد توجه مراجع عظام نیز قرار گرفت، مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرد.
معاون استاندار قم با بیان اینکه در روزهای آتی فضای انتخابات در سطح کشور و استان تشدید خواهد  شد، افزود: امیدواریم که این فضا شاهد شور و نشاط توام با عقلانیت باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: در روز 29 اردیبهشت شاهد حماسه سیاسی با افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور خواهیم بود.
جمالی با تاکید بر اهتمام مجریان انتخابات به امانت داری و صیانت از آرای مردم تصریح کرد: انتظار از متولیان برگزاری انتخابات استان این هست که در این ایام در آماده باش کامل باشند.
معاون استاندار قم همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، تلاش برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم را خواستار شد.
وی با بیان اینکه اخبار فضای مجازی با جدیت دنبال می شود افزود: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم تنها بایستی در مدت تعیین شده نسبت به تبلیغات اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: با هر گونه سیاه نمایی کاندیداها علیه نظام و دولت برخوردار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها