تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
هزاران تن از مردم ترکیه در اعتراض به نتیجه رفراندومی که به اردوغان اختیارات اجرایی فوق‌العاده‌ای می‌دهد، ‌به خیابان‌ها آمدند.
تدبیر24 »به نوشته روزنامه دیلی میل، معترضان به نتیجه رفراندوم قانون اساسی ترکیه، به نشانه اعتراض روی ماهی‌تابه و قابلمه می‌کوبیدند.

طبق این رفراندوم، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه تا سال ۲۰۲۹ در قدرت می‌ماند. برخی از معترضان با در دست داشتن بنرهایی شعار "دزد، قاتل، اردوغان" سر می‌دادند.

براساس گزارش خبرگزاری دولتی آنادولو، ۳ / ۵۱ درصد از رای‌دهندگان به افزایش اختیارات اردوغان رای دادند و در مقابل ۷ / ۴۸ درصد با آن مخالفت کردند. ۱۸ اصلاحیه قانون اساسی که پس از انتخابات آتی اجرایی می‌شود که برای ۲۰۱۹ است، پست نخست‌وزیری را ملغی می‌کند و اختیارات اجرایی گسترده‌ای به رئیس‌جمهوری ترکیه می‌دهد.

تصاویر ویدیویی اعتراضات یکشنبه شب همچنین نشان می‌دهد یکی از معترضان مورد حمله یکی از حامیان اردوغان قرار می‌گیرد. براساس تصاویر، فردی مورد تعقیب گروهی از حامیان اردوغان قرار می‌گیرد و نهایتا از سوی آنها ضرب و شتم می‌شود.

معترضان معتقدند که پیروزی رفراندوم غیر قانونی است و تاکید دارند که نتایج با تقلب و ایجاد فضای رعب و وحشت به دست آمده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها