تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
علیرضا منصوریان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال خسته هستند و برای همین نتوانستیم برابر تراکتورسازی پیروز شویم.
تدبیر24 »علیرضا منصوریان بعد از پایان بازی تیمش برابر تراکتور به خبرنگاران گفت: امروز می توانستیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه فوتبال بی ‌رحم است، افزود: اگر شانس نداشته باشیم، بی رحمی را می ‌بینیم. شانس ‌های زیادی در نیمه اول داشتیم ولی گل نزدیم.

منصوریان با اشاره به اینکه اگر از شانس ‌هایتان در فوتبال استفاده نکنید تنبیه می ‌شوید، ادامه داد: برخلاف جریان بازی، محمد ابراهیمی گل زد و آنها از موقعیت خود استفاده کردند و پیروز شدند.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه در این مدت استراحت خوبی نداشتیم، افزود: بازیکنان خسته بودند و هم اکنون نیز نیاز به ریکاوری خوب دارند. البته باید مواظب بازیکنان برای دیدار با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وی ادامه داد: باید جریان بازی مدیریت می ‌شد، البته عملکرد داور خوب بود. گلی که خوردیم، نمی ‌توان گفت روی تاکتیک بوده بلکه روی خلاقیت فردی یک بازیکن به ثمر رسید.

منصوریان با تاکید بر اینکه در جریان بازی مسلط بودیم، ادامه داد: احساس من این بود که باید به تراکتورسازی گل می ‌زدیم، ما محمد نوری و مهدی کیانی را به خوبی مهار کردیم ولی در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، گفت: تلاش می ‌کنیم بازیکنان را آماده دیدار مهم برابر الاهلی کرده و بازی امروز را فراموش کنند.

وی با بیان اینکه عادلانه این بود که بازی مساوی شود، گفت: یک طرف فوتبال برد و یک طرف آن باخت است. بازیکنان در طول جریان بازی شاید عصبی بازی کنند ولی آن بازیکنی که با امید ابراهیمی درگیر شد باید به امید ابراهیمی احترام بگذارد.

منصوریان با تاکید بر اینکه بازیکن باید بداند که وقتی مقابل بازیکن ملی قرار می‌ گیرد باید محکم بازی کند، گفت: از بازیکنان تراکتورسازی تشکر می‌ کنم که مدیریت کردند و به آن بازیکن جوان نیز گفتم باید بیشتر خودش را مدیریت کند. من خودم نیز به وسط زمین رفتم تا اتفاقی نیفتد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها