تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: هفت طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری 9 میلیارد دلار امسال به بهره برداری می رسد که با تحقق آن ظرفیت اسمی تولید محصولات پتروشیمی به 72 میلیون تن افرایش می یابد.
تدبیر24 »«مرضیه شاهدایی» امروز (شنبه) در سیزدهمین همایش بین المللی پتروشیمی افزود: در سالی که گذشت، صنعت پتروشیمی ایران شاهد دستاوردهایی مانند دستیابی به ظرفیت تولید 62 میلیون بود.
وی ادامه داد: میزان تولید واقعی سال 95 نیز 52 میلیون تن بود.
به گفته معاون وزیر نفت، 21 میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش 9.4 میلیارد دلار نیز در سال 95 صادر شد.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران دوم و سوم اردیبهشت ماه با حضور 385 شرکت داخلی و 76 شرکت خارجی در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می شود.
از اهداف این همایش، همکاری و سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی، معرفی توانمندی‌های داخلی، تأمین فناوری‌های نو و سهولت دریافت تسهیلات مالی و پوشش‌های بیمه ای بین المللی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها