تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
دولت انگلیس با عذرخواهی رسمی در خصوص معاهده بالفور مخالفت کرد.
تدبیر24 »به نقل از سایت اینترنتی النشره، دولت انگلیس در بیانیه‌ای در واکنش به عریضه مردمی که در آن از انگلیس خواسته شده از مردم فلسطین عذرخواهی کند، اعلام کرد: معاهده بالفور یک معاهده "تاریخی" است و مأموریت کنونی در افزایش اقدامات برای "تحقق صلح" است.

در این بیانیه ادعا شده است: معاهده بالفور در راستای رقابت جهانی بین قدرت‌های امپریال و در سایه جنگ جهانی اول و مراحل آخر فروپاشی امپراتوری عثمانی تدوین شده است. تأسیس وطنی برای یهودیان بر روی خاکی که با آن روابط تاریخی و دینی قوی داشته‌اند مسئله درست و اخلاقی است!

در ادامه این بیانیه آمده است: در هر حال ارزیابی فراگیر این معاهده و پیامدهای آن مسئله‌ای است که برعهده پژوهشگران تاریخ است. از سال ۱۹۱۷ بسیاری از مسائل تغییر کرده‌اند و ما می‌دانیم که این معاهده باید به حمایت از حقوق سیاسی ساکنان غیریهود در فلسطین به ویژه حق آن‌ها در تعیین سرنوشتشان دعوت می‌کرد. از سوی دیگر مسئله مهم‌تر در حال حاضر نگاه به آینده و ایجاد امنیت و عدالت برای تمامی اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها از طریق صلح دائم است.

در این بیانیه تأکید شده است: بهترین راه برای تحقق این مسئله از طریق راهکار تشکیل دو کشور یا حل و فصل از طریق مذاکراتی است که به تأمین امنیت اسرائیل در کنار کشور قوی فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ با تبادل اراضی بینجامد و قدس پایتخت دو کشور باشد و راهکار عادلانه‌ای نیز برای بحران پناهجویان ایجاد شود. چنین مذاکراتی باید بین خود فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها و با حمایت مناسب جامعه جهانی برگزار شود تا موفقیت‌آمیز باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها