تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کرمانشاه گفت: اگر مردم قهر سیاسی نکنند و اقشار متوسط جامعه پای صندوق بیایند، اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شوند.

تدبیر24 »حمیدرضا صمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به کاندیداهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده اند، اظهار کرد: با این شرایط انتخابات احتمالا دو قطبی خواهد بود، اما در طرف مقابل تشتت آرا وجود خواهد داشت.

وی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان را  آقای روحانی اعلام کرد و افزود: البته اصلاح طلبان آقایان "جهانگیری" و "هاشمی طبا" را هم دارند، اما قطعا کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در نهایت آقای روحانی خواهد بود و مابقی به احتمال زیاد برای حمایت از ایشان کنار می‌روند و در نهایت اصلاح طلبان روی آقای روحانی توافق خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در طرف مقابل آقایان "قالیباف"، "میرسلیم" و "رئیسی" حضور دارند، تاکید کرد: احتمالا در اردوگاه اصولگرایان تشتت خواهیم داشت، زیرا بعید است آقای قالیباف کنار بکشد.

صمدی با اشاره به اینکه آقای رئیسی اصلی‌ترین کاندیدا و نامزد روی کاغذ جمنا است، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر قالیباف پایگاه مردمی و سیاسی بیشتری دارد و بعید است به نفع آقای رئیسی کنار برود، مگر از جایی به او توصیه شود.

وی معتقد است، این شرایط باعث تشتت آرا در اردوگاه اصولگرایان شده و رای آنها را می‌شکند.

قشر متوسط جامعه رای بدهند، اصلاح‌طلبان پیروزند

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کرمانشاه در ادامه در خصوص اینکه فضای کنونی جامعه و اقبال بیشتر به سمت کدام جناح سیاسی است، گفت: از زمانی که دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا شکل گرفتند، هرگاه طبقه متوسط جامعه ( از بعد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...) در اینتخابات مشارکت داشته اند، اصلاح طلبان پیروز میدان بوده اند.

صمدی اظهار کرد: اما هرگاه فضا به گونه‌ای بوده که قشر متوسط به نوعی قهر سیاسی کرده و مشارکت نداشته اند، هم از هیجان سیاسی کاسته شده و هم اصولگرایان با روش‌های عامه پسند مانند توزیع یارانه و کمک به اقشار روستاییان و طبقه ضعیف جامعه توانسته اند رای بیاورند.

وی افزود: اگر این بار هم قشر متوسط جامعه در انتخابات مشارکت داشته باشند، به نفع اصلاح طلبان است و این جریان پیروز می‌شوند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: تنها مورد استثناء انتخابات سال 84 بود که هم مردم از یکسری وعده ها خسته شده بودند و هم اصلاح طلبان کاندیدای جدی نداشتند و با وجود مشارکت خوب مردم، یک اصولگرا  رای آورد.

این فعال سیاسی همچنین هشت ساله نشدن حضور یک رئیس جمهور را بعید دانست و افزود: معمولا عرف این است که یک رئیس جمهور هشت سال پای کار باشد، مگر آنکه اتفاق خاصی رخ دهد.

دولت روحانی از مظلوم ترین و موفق ترین دولت‌های بعد از انقلاب بود

صمدی در بخش دیگری از سخنان خود به کارنامه چهار ساله دولت یازدهم هم اشاره داشت و افزود: دولت آقای روحانی کارنامه قابل دفاعی دارد.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات اقتصادی را بهانه می‌کنند، تاکید کرد: اقتصاد یا وضعیت معیشت مردم چیزی نیست که امروز تصمیم بگیری و فردا نتیجه بدهد، بسیاری از کارهایی که در این دولت در حوزه اقتصادی انجام شده در آینده نتایجش را نشان می‌دهد.

صمدی افزود: این دولت در مهار تورم و افزایش رشد اقتصادی  کارنامه درخشانی دارد که این به گواه آمارهای جهانی است.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر باید بدانیم بخشی از اقتصاد و جریان اقتصادی در اختیار عده‌ای خاص است که می‌توانند هر دولتی هم روی کار بیاید، اقتصاد را فشل کنند. برای مثال اکنون می‌بینیم هرچه به زمان انتخابات نزدیک تر می‌شویم، اقلام اساسی و معیشتی که مردم با آن سر و کار دارند گران می‌شود تا به دولت فعلی آسیب برسد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم در هشت سال قبل در دولت اقای احمدی نژاد چقدر خرابی و ویرانی به بار آمد، افزود: برای مثال این دولت هنوز نتوانسته از مشکل پرداخت یارانه خلاص شود، چون افکار عمومی نمی‌پذیرند.

به گفته سخنگوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کرمانشاه، برخی اقدامات دولت قبل حتی تا هشت سال دیگر هم ادامه دارد و دولت بعدی هم نخواهد توانست آن را ترمیم کند.

روحانی ایران را در آستانه فروپاشی تحویل گرفت

صمدی با بیان اینکه آقای روحانی مملکت را در آستانه ویرانی و یک جنگ تمام عیار تحویل گرفت، یادآوری کرد: تحریم‌ها کمر کشور را خرد کرده بود و اگر این دولت تمام تمرکز و توان خود را روی برجام نمی‌گذاشت به هیچ عنوان از این وضعیت خارج نمی‌شدیم.

این فعال سیاسی این دولت را مظلوم ترین دولت اصلاحات در تمام این سال‌ها دانست و افزود: از سوی دیگر دولت آقای روحانی از موفق ترین دولت‌ها بعد از انقلاب بوده است.

صمدی ادامه داد: در زمان دولت‌های اصلاحات قبلی چوب و چماق فتنه نبود که با آن افراد را بکوبند، برای مثال آقای روحانی نتوانست بسیاری از اعضای تیم کابینه خود را آزاد بچیند و به دلیل فشارها مجبور شد در برخی پست ها از افراد درجه سوم و چهارم استفاده کند.

صمدی همچنین در خصوص لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر کرمانشاه نیز گفت: هنوز به نتیجه برای دادن یا ندادن لیست نرسیده ایم، اما قطعا در انتخابات شورا و ریاست جمهوری دو ستاد مجزا و مستقل برای هر کدام از دو بخش وجود دارد که این سیاست در کل کشور اجرا می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها