تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی و با حضور 18 کشور همزمان با مسابقات های قهرمانی بزرگسالان اروپا در شهر نویساد صربستان برگزار می‌شود.
تدبیر24 »این رقابت ها روز 10 اردیبهشت ماه با شرکت کشورهای روسیه، آذربایجان، اوکراین، گرجستان، بلاروس، مجارستان، ارمنستان، آلمان، هلند، اسپانیا، استونی، لهستان، بلغارستان، فرانسه، یونان، مقدونیه، لتونی و مولداوی، در اوزان 80، 90، 100 و 100+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.، وزن کشی این مسابقات روز 9 اردیبهشت ماه انجام می شود.
همچنین همزمان با رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا، دو کلینیک تشریح قوانین داوری و نحوه برگزاری مسابقات در روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه و پیش از این رقابت ها برگزار می شود.
کشتی پهلوانی در حال حاضر زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی بعنوان یک فدراسیون المپیکی و تحت نظر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) فعالیت می‌کند و بر همین اساس امسال اولین دوره رقابت های قهرمانی اروپا زیر نظر اتحادیه جهانی برگزار می شود.

علیرضا حیدری بعنوان رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و رییس کمیته پهلوانی اتحادیه جهانی کشتی در این رقابتها حضور داشته و نظارت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها