تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
دکتر روحانی با طمانینه خاص خود به خوبی پاسخ سوالات را دادند و از پس چالش های بحث به خوبی برآمدند.

تدبیر24 »علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران گفت: آقای روحانی با طمانینه خاص خود به خوبی پاسخ سوالات را دادند.

شکوری راد در گفتگو با سحر-پایگاه اطلاع رسانی دکتر حسن روحانی- با اشاره به مناظره  کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: به نظرمن این مناظره یک مشکل اساسی داشت که در آن فرصتی را در ابتدای برنامه برای نامزدها جهت پرداختن به موضوعات مد نظر خود و صحبت های مقدماتی مد نظر قرار نداده بودند.

وی همچنین در بیان مزیت فرصت صحبت مقدماتی افزود: فرصت مقدماتی آماده سازی فضای مناظره نقش مهمی در آماده سازی روانی فضای مناظره ایفا میکند.

وی درباره چگونگی حضور دکتر روحانی در این مناظره افزود: به نظر من نقطه قوت اصلی دکتر روحانی در مناظره این است که ایشان با تسلط خوبی به سوالات پاسخ می دهند و نکته مثبتی که در مناظرات دارند این است که به مسائل حاشیه ای نمی پردازند با این حال دکتر روحانی با طمانینه خاص خود به خوبی پاسخ سوالات را دادند و از پس چالش های بحث به خوبی برآمدند.

شکوری راد گفت: به این دلیل که جامعه به دولتی معتدل نیاز دارد و دولت روحانی روز به روز بهتر عملکرد بهتری داشته و در تیم ایشان افراد متخصص کار می کنند و می توان انتظار داشت در پایان دولت دوم خود نیز دستاوردهای خوبی داشته باشد به این دلیل به ایشان رای می دهم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها