تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
حبیبی:
یک فعال سیاسی با اشاره به اینکه اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای آشنایی مردم با دیدگاه‌های نامزدهای این انتخابات بود، گفت: با این وجود وقت نامزدها برای پرداختن به مسایل و پاسخ به سوالات کم بود.

تدبیر24 »نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به خاطر کمبود وقت نامزدها فرصت جمع‌آوری مطالب را نداشتند و از سویی نامزدها هم به جمع‌بندی مطالب نمی‌پرداختند، شاید در گفت‌وگوهای فردی فرصت بیشتری برای پاسخ به سوالات وجود داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به لزوم رعایت اخلاق از سوی نامزدها در مناظره‌ها تصریح کرد: کسی که می‌خواهد رییس جمهور شود باید به موازین اخلاقی پایبند باشد، قدرت تحلیل داشته و منطق خود را از دست ندهد، آرام بوده و تهمت و افترا نزند و مغالطه نکند. جنبه آموزشی این مناظره‌ها بسیار مهم است زیرا جامعه از این مناظره‌ها الگو می‌گیرد.

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در ادامه افزود: نامزدها باید حرف یکدیگر را خوب گوش کنند، جواب منطقی بدهند و اهانت هم نکنند. اگر مچ‌گیری هم می‌خواهند بکنند باید با رعایت اخلاق و صداقت باشد و نه از طریق فریبکاری.

حبیبی در پایان گفت: به هر حال یک نفر از میان نامزدها به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود. اگر نامزدها در این مناظره‌ها اخلاق را رعایت کنند جامعه تصویر خوبی از آنها در ذهن خود ثبت خواهد کرد و برای آینده سیاسی خود نامزدها هم رعایت اخلاق بسیار می‌تواند موثر باشد، بنابراین نامزدها در هر شرایطی باید به موازین اخلاقی پایبند باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها