تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز فضای سیاسی کشور شاهد تلطیف و نشاط نسبت به سالهای گذشته است.
تدبیر24 »علی تاجرنیا در مراسم آئین افتتاح ستاد دانشجویی حسن روحانی در اردبیل با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بدترین وضع کشور، مسئولیت قوه مجریه را به عهده گرفته است، اضافه کرد: روحانی وارث مشکلاتی است که دولت‌های نهم و دهم برای کشور به یادگار گذاشته است. 

وی با بیان اینکه در دولت قبلی احزاب و مطبوعات به حاشیه رانده شده بود، اضافه کرد: این درحالی است که امروز وضعیت کشور کاملا تغییر یافته، در دانشگاهها شاهد نشاط سیاسی هستیم.

به گفته تاجرنیا در دولت قبلی دانشجویان به علت فعالیت سیاسی ستاره دار و استادان دانشگاه هم وادار به بازنشستگی پیش از موعد شدند. 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دولت روحانی رشد اقتصادی را در کشور تحقق بخشیده است، افزود:کشور با شعارهای پوپولیستی اداره نمی شود و کسانی که توانایی اداره یک شهر را ندارند اکنون سودای ریاست جمهوری در سر می پرورند اما قطعا مردم به آنها اقبالی نشان نخواهند داد.

وی اتهامات و حملات نسبت به دولت روحانی را فضاسازی و فرافکنی دانست و گفت: مخالفان با اتهام و حمله به روحانی قصد دارند دولت تدبیر و امید را تضعیف کنند تا دولت تدبیر و امید نتواند  به اهداف و وعده ‌های انتخاباتی خود دست پیدا کند. 

تاجر نیا اضافه کرد: مخالفان به‌ خوبی می‌دانند که اگر بر سر راه دولت روحانی سنگ ‌اندازی و مانع تراشی نکنند قطعا وی پیروز انتخابات خواهد شد .

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه مردم در این دوره از انتخابات هم به عقلانیت رای خواهند داد و دولت بعدی روحانی نیز دولتی اصلاح طلب خواهد بود، اضافه کرد: جهت گیری‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان دهنده پیروزی روحانی است اما باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در این انتخابات محقق شود.

به گزارش ایسنا، همچنین در این روز با حضور تاجرنیا به عنوان عضور شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور  ستاد سلامت دکتر روحانی نیز در اردبیل افتتاح شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها