تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دومین نشست شورای سیاستگذاری ادارات حقوقی دانشگاههای کشور گفت: مستند سازی اموال غیر منقول دانشگاهها یک اقدام اساسی است.
تدبیر24 »دکتر محمد فرهادی از حرکت آغاز شده برای مستند سازی اموال غیر منقول دانشگاهها و اخذ سند مالکیت رسمی بر این اموال به عنوان یک حرکت اساسی و ضروری نام برد و بر تداوم آن تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مدیران حقوقی برای تثبیت مالکیت قانونی دانشگاهها برای اراضی خود گفت: با ساماندهی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی براساس ضرورت های سند آمایش آموزش عالی در آینده مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وزیر علوم اظهار داشت: در دولت یازدهم جایگاه مدیران حقوقی در دانشگاهها ارتقاء یافت و با بخشنامه‌ای که در سال گذشته ابلاغ شد مدیران حقوقی در شوراهای مهم دانشگاهها حضور دارند و تنظیم قراردادهای حقوقی دانشگاهها با دستگاهها و افراد با اخذ مشاوره حقوقی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر فرهادی تشکیل شورای سیاستگذاری ادارات حقوقی دانشگاههای کشور را اقدام مثبت معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم نام برد و تشکیل جلسات منظم این شورا را در صیانت بیشتر از حقوق دانشگاهها و دانشگاهیان مثبت دانست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها