تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
معاون عمرانی استانداری قزوین از تکمیل فاز یک پروژه گازرسانی به روستاهای بخش الموت غربی تا پایان نیمه نخست امسال خبر داد.
تدبیر24 »«علی فرخزاد» دیروز(شنبه 16 اردیبهشت‌ماه) در مراسم تجلیل از شوراهای بخش الموت غربی اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد افتتاح خط انتقال و گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان بودیم و طبق توافق صورت گرفته با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امیدواریم زمینه بهره‌مندی مردم ۱۸ روستای منطقه از این نعمت خدادادی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در ادامه با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال به‌منظور بهسازی راه‌های روستایی بخش الموت غربی گفت: به‌منظور تسریع در بهسازی راه‌های روستایی پیمانکار مربوط انتخاب شد و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

فرخزاد با تأکید بر ضرورت حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: تجربه نشان می‌دهد برای موفقیت در رقابت‌های سیاسی از جمله در شوراهای شهر و روستا به‌جای تخریب رقیبان داوطلبان باید بیشتر مبلغ برنامه‌ها و اهداف خودشان باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها