تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
اقدام ستاد انتخاباتی قالیباف برای ثبت نام دستی جهت شرکت افراد در این سامانه مطابق نرم تبلیغات انتخاباتی اقدامی غیر قانونی است.

تدبیر24»ستاد محمدباقر قالیباف در واکنش به فیلتر شدن سامانه کارانه بیانیه‌ای صادر کرده که بر اساس آن در روزهای آینده افرادی که در استان های مختلف، ستادهای مردمی محمد باقر قالیباف را برپا کرده اند با یک سازماندهی مجدد از عموم افرادی که می خواهند در این سامانه حضور داشته باشند ثبت نام دستی به عمل می آورند.

صالح نیکبخت، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری در گفت و گو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - اظهار کرد: اقدام ستاد انتخاباتی قالیباف برای ثبت نام دستی جهت شرکت افراد در این سامانه مطابق نرم تبلیغات انتخاباتی اقدامی غیر قانونی است.

وی افزود: بر اساس این اقدام عملا این کاندیدا وعده می دهد که اگر کسی به او رای دهد و مشخصات خود را قبلا به آنها داده باشد، درصورتی که رئیس جمهور شود چنین مبالغی را باید به آنها پرداخت کند.

او با تاکید بر اینکه اگر در هنگام تشکیل سایت این مصداق وجود نداشته باشد، با اقدام جدید او مبنی بر ثبت نام دستی این روند اغوا کردن مردم و رای دادن به او در ازای آن می باشد، گفت: این امر خلاف قانون است لذا هیئت نظارت بر انتخابات باید با آنها مقابله کند بویژه اینکه در آینده رویه خواهد شد که کار غیر قانونی خرید و فروش رای را به نوعی به صورت قانونی و مطلوب درآوردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها