تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مطالبات زنان از دولت روحانی در گفت و گوی تدبیر 24 با سعید لیلاز:
سعید لیلاز فعال سیاسی درآستانه برگزاری همایش بزرگ زنان درباره انتظارات جامعه زنان از حسن روحانی گفت: اگر روند توجه به زنان در دولت یازدهم و حضور آنها در فعالیت‌های اجتماعی در این دولت کماکان ادامه پیدا کند، ما به زودی شاهد انفجار حضور بانوان در صحنه مدیریتی کشور خواهیم بود.
تدبیر24»به گزارش خبرنگار تدبیر24 وی درباره سهم زنان و فعالیت آنها در انتخابات نیز گفت: حقوق زنان و سهمیه اجتماعی آنها در ایران دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و اگر کسی در برابر آن بایستد بدان معناست که در برابر انقلاب و تاریخ ایستادگی کرده است. از این رو باید بیش از بیش از 50درصد پست ها به بانوان محول شود.
این فعال سیاسی همچنین توضیح داد: قشر عظیم زنان باید به دولت اصلاحات و امید رأی بدهند؛ چرا که وقتی دولت های اصلاح طلب به روی کار بیایند، ستم مضاعفی که به آنها اعمال می شود کمتر می‌شود.
سعید لیلاز، درباره لزوم رأی دوباره به حسن روحانی گفت: دولت‌های اصلاح طلب چه در حال حاضر و چه در گذشته تنها دولت های پاسخگوی مردم بوده و هستند.
وی ادامه داد: سلامت اقتصادی و جلوگیری از فساد در یک کشور زمانی اتفاق می‌افتد، که دموکراسی نسبی و مسئولیت پذیری برای پاسخگویی در جامعه وجود داشته باشد. از این رو اصلی ترین استدلال برای انتخاب مجدد کابینه دولت یازدهم، پاسخگو بودن آن در برابر اوضاع مملکت است.
لیلاز، اظهار نظر آزادانه را از ویژگی های برجسته دولت های اصلاح طلب دانست و بیان کرد: دولت پاسخگو، دولتی است که بتوان در آن آزادانه اظهار نظر و انتقاد کرد. از این رو سیستم دولت اصلاح طلب سیستمی است که انتقاد ها را بهتر از تمجیدات قبول و به آن رسیدگی می کند.
این فعال سیاسی ادامه داد: در دولت های اصلاح طلب، قوه قضاییه حرف مردم را می شنود و با مفاسد برخورد می کند. سازمان بازرسی کل کشور نیز همچنین برای مراقبت از دزدی غارت و... انگیزه بیشتری دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها