تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
روحانی کسی است که در کنار آزادی ایستاده و آنها در برابر آزادی اند و آینده ازان آزادی است و ما باید کاری کنیم که آزادی ادامه داشته باشد.

تدبیر24»عبدالله مومنی شب گذشته در ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در مورد کسانی که در ایران انتخابات را انتخاب بین بد و بدتر تلقی می‌کنند، گفت: انتخاب روحانی، انتخاب بین بد و بدتر نیست روحانی انتخاب بین خوب و بدترین است.

به گزارش سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – سخنگوی ادوار دفتر تحکیم وحدت در مورد عملکرد دولت یازدهم افزود: روحانی فراتر از حدانتظار عمل کرد و باید در نقد دولت از هرگونه بی انصافی دوری کرد.

این فعال اسبق دانشجویی اظهار داشت: کسانی که عامل حصر بودند میگویند روحانی نقدپذیر نیست و مردم را باید از ضعف رقبا آگاه کرد که اگر انها انتخاب شوند چه تبعاتی در پی دارد.

عبدالله مومنی که اکنون کاندیدای شورای شهر تهران است در مورد آزادی اظهار کرد: روحانی کسی است که در کنار آزادی ایستاده و آنها در برابر آزادی اند و آینده ازان آزادی است و ما باید کاری کنیم که آزادی ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها