تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کیانوش راد:
قالیباف و رییسی ، ظاهرا فراموش کرده اند که مردم خواستار آزادی بیشتر در حوزه های سیاسی و اجتماعی هستند. مثل اینکه یادشان رفته که انقلاب ما ، انقلاب شکم نبود . انقلاب ما ، انقلاب آزادیخواهی بود .

تدبیر24»محمد کیانوش راد ،عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت  گفت : استقلال و آزادی و رفاه و پیشرفت را مردم در سایه اسلام می خواهند. اما فهم از اسلام می تواند فهمی بسته و محدود باشد ، فهمی که نه تنها استقلال و آزادی ، حتا رفاه و توسعه را هم نابود می سازد امروز ما در برایر نابودی و یا تداوم و بهبود آرمان های انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم.

به گزارش سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – او که در همایش اصلاح طلبان استان البرز سخن می گفت، افزود: بحث ما صرف خوبی یا بدی شخصی کاندیداها نیست که همه محترم اند، اما بحث اساسی ، بحث تفکر ، راهکارها ، رویکردها و تیم اطرافیان کاندیداها و بالاخره قابلیت ها و اصلح بودن آنهاست.

کیانوش راد با تاکید بر اینکه روحانی نشان داد که می خواهد  قانون اساسی را اجرا کند ادامه داد:کاندیداهای رقیب روحانی حتی از ذکر تعهد به قانون اساسی بعنوان تنها میثاق همبستگی مردم ابا دارند ، وقتی از ذکر عمل به قانون اساسی هم طفره می روند ، مطمئن باشید، قانون اساسی را بعنوان مبنای عمل فراموش می کنند.

وی افزود: برخی اگر  می توانستند و جرات داشتند قانون اساسی را هم کاغذپاره می نامیدند. اینها مجلس را تشریفاتی، مردم را نامحرم و کشور را متعلق به گروه اقلیت خود می دانند.  

انقلاب ما انقلاب آزادی خواهی بود نه شکم

این صاحب نظر سیاسی  ادامه داد:قالیباف و رییسی ، ظاهرا فراموش کرده اند که مردم خواستار آزادی بیشتر در حوزه های سیاسی و اجتماعی هستند. مثل اینکه یادشان رفته که انقلاب ما ، انقلاب شکم نبود . انقلاب ما ، انقلاب آزادیخواهی بود .

او تاکید کرد:کلمه آزادی که یکی از پایه های اصلی انقلاب ما بود در گفتار قالیباف و ریسی تقریبا هیچ است. ظاهرا ریسی از بیان کلمه آزادی مردم واهمه دارد.

کیانوش راد با بیان اینکه کشور با آرزوهای بزرگ بی بنیاد به جایی نمی رسد گفت: رییسی مثل فردی است که از تازه از خواب بیدار شده است . ریسی نمی داند اداره کشور نیاز به تجربه ، توان اجرایی و تیم مشاوران قوی دارد

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت  افزود: هر وعده و شعاری که بدون در نظر گرفتن ظرفیت ها ی کشور باشد ، اگر از سر دروغگویی نباشد ، بی شک از سر نادانی و عوام فریبی است.

اصولگرایان معتدل روحانی را تنها نمی گذارند

نماینده مجلس ششم همچنین  پیرامون دیدگاه اصول گرایان و انتخاب روحانی گفت : اصول گرایان واقعی و معتدل ، روحانی را تنها نمی گذارند. تنها گزینه معتدل ها ، روحانی است اصولگرایان معتدل و منصف هم فریادشان از وعده های توخالی قالیباف و ریسی بلند است.

وی افزود: اصول گرایان واقعی ، تجربه معجزه هزاره سوم و فریبی را که از وعده های پوچ و خیالبافی های دولت قبل و خودمحوری ها و خودبزرگ بینی برخی دیدند را به یاد دارند. اصول گرای واقعی اهل دروغ و تهمت نیست.

این فعال سیاسی گفت:در حالی رییسی و قالیباف دولت روحانی را به دروغ و ناتوانی متهم می کنند که هر آدم معمولی هم با شنیدن سخنان ، ریسی و قالیباف ، از بی تجربگی و بی صداقتی این دو متحیر می شود ،در مقابل تخریب افراطیون و مخالفان آزادی ، تخریب نمی کنیم ، اما مردم را از نتیجه حاکمیت این تفکر آگاه می کنیم.

او با تاکید بر اینکه راه توسعه و عزت کشور ، راه اصلاحات و اعتدال است،ادامه داد:اصول گرایان برای بقای جریان فکری خویش ، راه خویش را از افراطی ها بطور کامل جدا کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها