تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: واژگونی خودرو رانا شامگاه جمعه در محور سرچشمه - رفسنجان به کشته شدن یک خانواده هشت نفری انجامید.
تدبیر24»سید محسن مرتضوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک خودرو رانا با هشت سرنشین شامل چهار زن و چهار کودک در محور سرچشمه - رفسنجان روبروی پمپ بنزین اوراف واژگون و منجر به کشته شدن 6 نفر از سرنشینان این خودرو در صحنه حادثه شد.
وی بیان کرد: با اعزام سه دستگاه آمبولانس 2 مصدوم این خودرو با وضعیت وخیم به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان ارجاع داده شدند.
وی اظهار کرد: مصدومان واژگونی خودرو در محور رفسنجان - سرچشمه نیز ساعاتی بعد از بروز این حادثه در آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان جان باختند.
مرتضوی گفت: کودکان 1.5 تا 9 ساله و خانم های سرنشین خودرو رانا نیز 30 تا 35 ساله بودند.
وی ادامه داد: این خانواده اهل کریم آباد محقق از توابع رفسنجان بودند.
به گفته مسئولان نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان علت تصادف خودرو رانا در محور رفسنجان - سرچشمه در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها