تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
متاسفانه افراطیون امروز بر مبنای دو کلید واژه درصد بندی جامعه و انشقاق آن بر مبنای چهاردصد و نود و شش درصد و همچنین عنوان کردن مکرر مدیریت سنتی وارد صحنه شده اند و هدف از آن زیر سوال بردن مدیریت نظام است .

تدبیر24»هاشمی، فعال سیاسی گفت : مردم ما همانطور که در سال 92 و 94 پا به عرصه گذاشتند و توانستند در جریان مخرب گذشته تغییر ایجاد کنند، امروز نیز حضورشان پاسخ قاطع " نه " به جریان افراطی است و حضور حداکثری و مشارکت مردم بی شک افراطیون را ناامید خواهد کرد .

محمد هاشمی رفسنجانی، عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره به لزوم مشارکت مردم در ساز و کار انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد : به نظر من باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا هم کسانی که به هر عنوان علاقمند به شرکت در انتخابات نیستند، در سرنوشت خود سهیم شوند و نیز، اصل نظام و اصول آن محترم شمرده شود.

وی افزود : در نگاه کلی به انتخابات بنده معتقدم که این طور به نظر می رسد که افراطیون با تمام قوا علیه دستاوردهای نظام وارد صحنه شده اند . به تعبیر دیگر ظاهرا، هدف آنها تنها کرسی ریاست جمهوری نبوده و قصد تخریب کل دستاوردهای نظام را دارند، چرا که آنها تمام توان خود را به کار بسته اند تا مدیریت نظام را زیر سوال ببرند و باید از این حیث هوشیار باشیم.

این فعال سیاسی یادآور شد : متاسفانه افراطیون امروز بر مبنای دو کلید واژه درصد بندی جامعه و انشقاق آن بر مبنای چهاردصد و نود و شش درصد و همچنین عنوان کردن مکرر مدیریت سنتی وارد صحنه شده اند و هدف از آن زیر سوال بردن مدیریت نظام است .

هاشمی خاطرنشان کرد : به عنوان نمونه شما اگر نگاهی به رفتار برخی مدعیان ولایتمداری بیاندازدید، می بینید که به طور مثال احمدی نژاد اواخر سال گذشته در دیدار با رهبری انقلاب در حالی صراحتا از تصمیم خود برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیدا سخن گفت که با آغاز ثبت نام کاندیداها، خود و اطرافیانش بر خلاف تاکید رهبری پا به عرصه انتخابات گذاشتند که خوشبختانه این حربه با رد صلاحیت وی خنثی شد.

این عضو هیئت موسس حزب کارگزاران سازندگی ایران در ادامه عنوان کرد : متاسفانه همین تفکر پوپولیستی احمدی نژاد را در رفتار انتخاباتی دو و بعضا سه کاندیدای جریان افراطی اصولگرا شاهد هستیم و آقایان امروز شعارها و وعده هایی را در افکار عمومی طرح می کنند که اخیرا مورد عدم رضایت رهبری نیز واقع شده است. به هر حال من معتقدم این موج تهمت ها و تخریب هایی را که به صورت هدفمند از سوی این طیف در جامعه ایجاد شده را باید برای مردم تبیین و روشن کرد.

وی یادآور شد : این روشنگری برای مردم را باید از فرصت مناظره و زمان باقی مانده در فضای عمومی مطرح کنیم تا مردم بدانند که هدف جریان افراطی اصولگرایی امروز چیست و این مهم بدون شک می تواند در روشنگری افکار عمومی و آرای خاموش موثر باشد.

این فعال سیاسی همچنین تاکید کرد : مردم باید بدانند که اگر همانطور که در سال 92 و 94 پا به عرصه گذاشتند و توانستند در جریان مخرب گذشته تغییر ایجاد کنند، امروز نیز حضورشان پاسخ قاطع " نه " به جریان افراطی است و حضور حداکثری و مشارکت مردم بی شک افراطیون را ناامید خواهد کرد .

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد : اعتقاد من بر این است که باید در ادامه شاهد تداوم روند تعامل سازنده با جهان، بازسازی هرچه بیشتر خرابی های گذشته و اقتصاد منطقی و مولد باشیم و در این راه باید به روحانی اعتماد کنیم. در این راه اگر مردم به نقش سرنوشت سازشان آگاه تر شوند، نه به افراطیون قاطع تر خواهد بود و باید برای این مهم در جامعه تلاش داشت.

برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) ، ضمن اشاره به تاکید ایشان بر لزوم تداوم راه اعتدال و اصلاحات در دوره دوازدهم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد : در ماه های آخر حیات آیت الله، ایشان همواره و در دیدار با گرایش ها و طیف های مختلف سیاسی بر لزوم ادامه راه اعتدال با روحانی تاکید داشته و اعتقاد داشتند که دولتی که امروز توانسته خرابی های گذشته را بازسازی کند، باید در دوره دوم با حمایت مردم در جهت توسعه هرچه بیشتر ایران اقدام کند و این مهم امروز در گرو حمایت ما مردم از حسن روحانی است .

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : امروز متاسفانه شاهد آن هستیم که عده ای که با روند عقلانیت، تعامل سازنده با دنیا و اقتصاد و اشتغال مولد و پویا مخالف هستند، سعی دارند تا در مقابل روحانی مانع ایجاد کرده و علیه وی هجمه به هر وسیله ای ایجاد کنند. این جریان حتی از ایجاد شایعه مضحک ردصلاحیت روحانی پیش از انتخابات نیز فروگذار نبود و باید مردم ما در مقابل آن هوشیار باشند.

 
رئیس اسبق سازمان صدا وسیما ضمن انتقاد از سانسور فیلم انتخاباتی رئیس جمهور از سوی رسانه ملی اظهار کرد : اینکه رسانه ملی باید کاملا ملی و بی طرف رفتار کند، جای تردید نیست ولی متاسفانه امروز شاهد حذف و سانسور سخنان آیت الله هاشمی در مستند انتخاباتی روحانی هستیم . اینها به دلیل آگاهی اصولگرایان افراطی در صدا و سیما است که از تاثیر کلام آیت الله در میان مردم مطلع بوده و به زعم خود سعی بر کاهش این تاثیر دارند.

هاشمی در پایان گفت : تاکید و سفارش مستمر مرحوم آیت الله هاشمی بر شرکت آگاهانه در انتخابات و رای به روحانی در ادامه مسیر بود که یقینا مردم آگاه ما با حضور قاطع خود پاسخ محکمی به افراطیون اصولگرا خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها