تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عضو هیات مدیره بانک مسکن را به عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب کرد.
به گزارش تدبیر24، به موجب این حکم، دکتر محمد علی سهمانی اصل به عنوان مدیر عامل جدید بانک توسعه تعاون منصوب شد.
وی دارای مدرک دکترای حسابداری از دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی است و تدریس در این دانشگاه و دانشکده امور اقتصادی وزارت دارایی را در کارنامه خود دارد.
سهمانی اصل دومین مدیرعامل بانک توسعه تعاون است که پیش از این بازرس قانونی مؤسسه آموزش عالی کار و مشاور مالی شرکتهای شهاب خودرو و بستنی میهن بوده و ریاست هیات مدیره شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری مسکن ، ریاست کمیته تخصصی اجرای مقررات پیشگیری از پولشویی و مسئولیت پیگیری و نظارت بر اجرای آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی را نیز در کارنامه خود دارد.
از وی مقالات و کتابهای متعددی در حوزه بانکداری اسلامی و حسابداری مالی به چاپ رسیده است.
پیش از این ماشاء الله عظیمی مدیرعامل این بانک بود که از زمان تبدیل صندوق توسعه تعاون به بانک در سال 88 مسئولیت مدیر عاملی این بانک را بر عهده گرفت.
به گزارش ایسنا، همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی احکام جداگانه‌ای اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون را منصوب کرد.
بر این اساس سیدرضا ابراهیمی حسنی نیاکی ، رحیم اسماعیلی دانا، حسن کاری و بهمن خادم به عنوان اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون منصوب شدند.
در متن احکام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است:
تعاون به عنوان یکی از سه رکن اقتصاد در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. بی گمان بدون حمایت مالی درست از نظام تعاونی، ظرفیتهای بخش تعاون برای تحقق سه هدف اشتغالزایی ، فقرزدایی و ارتقای سرمایه اجتماعی شکوفا نخواهد شد. از آن جا که دولت تدبیر و امید به هر سه هدف مذکور عنایت خاص دارد ، امید است با به کارگیری همه مساعی خود در جهت جذب سرمایه های کشور به بخش تعاون ، حمایت از تعاونی ها و تعاونگران فعال و توسعه اشتغال از مسیر هدایت درست سرمایه های بانک اقدام نمایید.
همچنین ضرورت دارد اصول ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشور، طراحی و اجرای ساز و کارهای تضمین دقت در واگذاری وامها و سایر اعتبارات بانک ، طراحی و اجرای راهبردها و راهکارهای مبارزه با هر گونه فساد و رانت خواری، تضمین به کارگیری سرمایه های بانک در جهت توسعه مولد واقعی بخش تعاونی راهنمای اقدامات جنابعالی و سایر اعضای هیات مدیره باشد.
امید است با اتکا به پروردگار متعال و در سایه عمل مبتنی بر علم و عقلانیت، سیاستها و اقدامات بانک توسعه تعاون در جهت کارآمدی بیشتر نظام اقتصادی کشور و نیل به توسعه پایدار اعمال شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها