تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
دعوت برای حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری؛
اصغر فرهادی در متنی از حسن روحانی به عنوان کاندیدای مورد حمایتش برای ریاست جمهوری دولت دوازدهم حمایت کرده و گفته است: به خاطر سرنوشت‌مان باید به حسن روحانی رای بدهیم.

تدبیر24»اصغر فرهادی در متنی از حسن روحانی به عنوان کاندیدای مورد حمایتش برای ریاست جمهوری دولت دوازدهم حمایت کرده و گفته است: به خاطر سرنوشت‌مان باید به حسن روحانی رای بدهیم.

سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – فرهادی، برنده دو جایزه اسکار، اعلام کرد: امروز همه ما باید به حسن روحانی رای بدهیم.

فرهادی نوشته است: به دکتر روحانی رای می‌دهم و امیدوارم کسانی که هنوز برای رای دادن در تردیدند با همه شرایط و دلایل قابل درکی که در نظر دارند به خاطر سرنوشت فرزندان این سرزمین و نسل آینده، با رای دادنشان از این حداقل حق انتخاب خود استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها