تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
اشرفی اصفهانی تاکید کرد:
امروز شاهد رفتار بازندگانی هستیم که برای فرار از شکست مستمسک هر چیزی می شوند و این اتفاق به هیچ عنوان از سوی افکار آگاه مردم پذیرفته شده نیست .

تدبیر24»محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : یقینا مردم جواب این بی اخلاقی ها را در روز جمعه با قاطعیت خواهند داد و راه را برای افرادی که حریم خصوصی مردم را نیز محترم نمی شمارند، می بندند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - باانتقاد شدید از رواج غیر اخلاقی در رفتار انتخاباتی برخی از حامیان ابراهیم رئیسی در رسانه های منتسب به وی که  سعی در واکاوی زندگی خصوصی رئیس جمهور را دارند اظهار کرد : متاسفانه این قبیل اقدامات سخیف و نخ نما در گذشته هم از سوی این جریان دارای سابقه بوده و تعبیر من مثال از فردی است که هنگام غرق شدن به هر چیزی چنگ می زند تا از مرگ نجات بیابد.

وی افزود : امروز شاهد رفتار بازندگانی هستیم که برای فرار از شکست مستمسک هر چیزی می شوند و این اتفاق به هیچ عنوان از سوی افکار آگاه مردم پذیرفته شده نیست . اینکه فرزند شخصی در زمان جنگ تحمیلی به خاطر بازسازی و بهسازی اسلحه خود دچار سانحه شده و از حق حیات محروم می شود، در وهله نخست یک اتفاق تلخ و ناگوار بوده و در ثانی یک مسئله کاملا شخصی است و دخالت و اشاره به آن برای هیچ احدی مرتبط و مجاز نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه یادآور شد : متاسفانه امروز با گذشت سی و هشت سال پس از انقلاب اسلامی، در حالی شاهد برخی بی اخلاقی ها و ورود به حریم شخصی افراد هستیم که این بی اخلاقی از سوی افراد مدعی اخلاق و ولایتمداری طرح می شود و مردم به هیچ عنوان آن را نخواهند پذیرفت و قطعا راه به جایی نمی برد.

وی خاطرنشان کرد : این بی اخلاقی های عده ای شکست خورده، چیزی جز کف روی آب نیست و در زلال آگاهی مردم محو و نابود خواهد شد . افراد شکست خورده امروز به دنبال بازپس گیری عرصه هستند و در این راه متاسفانه از هیچ بی اخلاقی فروگذار نمی کنند.

اشرفی اصفهانی تاکید کرد : یقینا مردم جواب این بی اخلاقی ها را در روز جمعه با قاطعیت خواهند داد و راه را برای افرادی که حریم خصوصی مردم را نیز محترم نمی شمارند، می بندند.

نماینده اسبق مجلس در پایان خاطرنشان کرد : من معتقدم که روحانی با شان رئیس جمهور وارد عرصه شده و نباید توجهی به این اقدامات معلوم الحال داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
قابل توجه اقای اشرفی اصفهانی پسر روحانی 76 به قتل رسیده نه زمان جنگ
خخخخخخخخخ
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها