تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
جعفرتوفیقی:
مردم به خوبی حساسیت شرایط امروز را درک می کنند و تصمیم خود را برای عدم بازگشت و عقب گرد به گذشته گرفته اند.

تدبیر24»جعفر توفیقی ، فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه مردم به گذشته باز نمی گردند گفت : حضور مهم اسحاق جهانگیری با مشورت بزرگان اصلاحات و اعتدال و کناره گیری از عرصه به نفع روحانی ثمر بیشتری خواهد داد و امیدواریم با حضور قاطع و مستحکم مردم پاسخ قاطعی به افراط بدهیم.

وزیر وزارت علوم دولت اصلاحات در گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره به فضای انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد : سیاست های دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته توانست کشور را از رکود و مشکلات فلج کننده اقتصادی و اجتماعی نجات دهد و استقبال مردم در این روزها نشانگر آن است که با اقبال روزافزون مردم به این سیاست ها روبرو هستیم.

وی افزود : در حوزه های مختلف از جمله سلامت، سیاست خارجی، آموزش عالی و سایر امور دولت روحانی توانسته گشایش های خوبی را به رغم همه فشارها و موانع در کشور ایجاد کند و مردم با مقایسه اوضاع امروز با دوران گذشته به خوبی این مهم را دریافته اند.

توفیقی یادآور شد : در دولت قبل متاسفانه شاخص های نزولی کلان را در کشور شاهد بودیم و امروز برخلاف آن دوره گام های بلندی را در کارنامه دولت ازجمله در حوزه فضای دانشگاهی می بینیم. همین امروز نیز وقتی مردم با دیدگاه های رقبای روحانی بیشتر آشنا شده و شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا می کنند، بیشتر به حقانیت وی پی می برند.

سرپرست سابق وزارت علوم در دولت یازدهم تاکید کرد:تجربه انتخابات گذشته نشان می دهدکه هرچه مشارکت بیشتری از سوی مردم داشته باشیم، سبد آرای اصلاحات و علاقمندان به مشی اعتدال مایل می شود و نباید از کنار این واقعیت به سادگی عبور کرد . امروز نیز مردم به خوبی حساسیت شرایط امروز را درک می کنند و تصمیم خود را برای عدم بازگشت و عقب گرد به گذشته گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد : توصیه من به مردم عزیز ایران این است که به تنهایی در محل حوزه های اخذ رای حاضر نشده و دوستان و آشنایان خود را نیز برای این امر مهم تشویق و ترغیب کنند.چرا که با توجه به شعار به حق یازده بعلاوه یک، باید مسئولانه رفتار کرد و حتی یک رای نیز می تواند برای انتخابات تعیین کننده و تاثیر گذار باشد.

این استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس در پایان نیز با اشاره به نقش جهانگیری در انتخابات دوازدهم تصریح کرد:از نظر من جهانگیری، فردی بسیار با تجربه و دانشمند در امور است و از پیش از انقلاب تا دولت یازدهم سوابق درخشانی از خدمت را در کارنامه دارد.

وی افزود:از همین رو حضور وی به عنوان فردی تاثیرگذار و روشنگر ، توانست به روند روبه جلوی روحانی کمک کند. این حضور مهم در ادامه نیز با مشورت بزرگان اصلاحات و اعتدال و کناره گیری از عرصه به نفع روحانی ثمر بیشتری خواهد داد و امیدواریم با حضور قاطع و مستحکم مردم پاسخ قاطعی به افراط بدهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها