تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رییس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان گفت: برآنیم بتوانیم در جهت تولید محصولات ارگانیک و همچنین کاهش آلودگی‌های محیط زیستی اقدام اساسی انجام دهیم.
تدبیر24»علی امیری در اولین جلسه کمیته تخصصی پسماندهای کشاورزی و روستایی که امروز با موضوع چگونگی استفاده از کود شیمیایی و سموم و مضرات آن در شهرستان لاهیجان برگزارشده است، گفت: هدف از این جلسه  کمیته بررسی خطرات ناشی از استفاده سموم و کودهای شیمیایی در مزارع این شهر‌ستان است.

وی افزود: به دلیل شرایط اقلیمی و بالا بودن سطح سفره‌های آب زیر زمینی راهکارها و تاکیدات لازم در جهت کاهش استفاده از سموم و آموزش و اطلاع رسانی لازم به کشاورزان و موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر می‌شود.

امیری تصریح کرد: برآنیم بتوانیم در جهت تولید محصولات ارگانیک و همچنین کاهش آلودگی‌های محیط زیستی اقدام اساسی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: لاهیجان به دلیل شرایط جغرافیایی یکی از شهرستان‌های بزرگ در راستای تولید محصولات کشاورزی به خصوص چای و برنج است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها