تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نخستین انتخابات در کشورمان 10 و 11 فروردین 58 برگزار و 12 فروردین اعلام شد که 98.2 درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رأی دادند و از آن زمان تاکنون همواره مردم‌سالاری دینی به برکت نظام جمهوری اسلامی در ایران حاکم است.
تدبیر24»در کشورمان طبق قانون اساسی چهار انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه با حضور در پای صندوق‌های رأی وفاداریشان را به نظام ثابت کرده و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان غرب زده‌اند.

29 اردیبهشت بار دیگر چشم جهان به ایران اسلامی خیره خواهد شد و بازهم حماسه‌ای دیگر از ملت همیشه در صحنه و وفادار به نظام جمهوری اسلامی خواهند دید، ملتی که هیچ وقت پا پس نکشیده و همچنان به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند.

مردم به این باور رسیده‌اند که با حضور پر رنگ در انتخابات مختلف مُهر محکمی به ثبات نظام می‌زنندو می‌آیند و "آری" به جمهوری اسلامی می‌گویند و آن را به جهانیان اعلام می‌کنند. در این بین مردم استان لرستان نیز همیشه در صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده‌ و پا به پای سایر استان‌ها حماسه‌ها خلق کرده و می‌کنند.

مسئولان باز هم در باب اهمیت انتخابات صحبت‌هایی مطرح کرده‌اند که در ادامه برخی از این صحبت‌ها آمده است:

شرکت در انتخابات ضرورت قانونی، عقلی و شرعی است

در این باره حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اراده ملت، اقتدار نظام، مردم سالاری دینی و امنیت کشور است. در این راستا باید به شاخص‌ها توجه شود و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری وظیفه هر کسی که ایران را دوست دارد و عشق به کشور دارد باید در انتخابات شرکت کند.

متقی‌نیا با اشاره به اهمیت انتخابات تصریح کرد: شرکت در انتخابات ضرورت قانونی، عقلی و شرعی است.

مشارکت در انتخابات نقطه قوت کشور است

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز گفت: مشارکت و شور حضور مردم تمام تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام را به نوعی تبدیل به فرصت می‌کند.

وی با اشاره انتخابات 29 اردیبهشت ادامه داد: این انتخابات به فضل الهی با مشارکت بالا، رعایت قانون، امنیت و وحدت تمام تهدیدهای خارجی را به فرصت اقتدار کشور تبدیل خواهد کرد . مشارکت در انتخابات نقطه قوت کشور است، باید کمک کنیم مشارکت قوی انجام شود و قانون را در این خصوص مبنا قرار دهیم.

حضور حداکثری در انتخابات نماد قدرت و اقتدار نظامی است

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور در انتخابات صرف نظر از اینکه به چه کسی رای می‌دهیم و با چه طرز تفکری هم نظر هستیم، یک ضرورت و یک وظیفه انقلابی برای مردم است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار یک نظام مردمی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی برای خنثی کردن توطئه هر روزه دشمنان علیه نظام، مشارکت در انتخابات یک ابزار کارآمد و موثر است.

بروجردی افزود: حضور حداکثری در انتخابات نماد قدرت و اقتدار نظامی است که ده‌ها هزار شهید برای استقرار و قوت آن خون خود را تقدیم کرده‌اند و مردم حتماً این ضرورت را به درستی تشخیص می‌دهند و روز 29 اردیبهشت در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: علی‌رغم برخی مشکلات و معضلاتی که در این مقطع در کشور ما وجود دارد، فکر می‌کنم مردم با شناخت درست از شرایط، حضور بسیار خوبی را در انتخابات رقم خواهند زد.

انتخابات به عزت کشورمان اضافه می‌کند

محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات قرار است به عزت کشورمان اضافه کنیم و این عزت در سایه‌ی آرامش، امنیت و پرهیز از تنش حاصل می‌شود. باید بار دیگر با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی " آری محکم‌تری" به جمهوری اسلامی بگوییمو

وی اضافه کرد: رفاه و امنیت امروز ایران مدیون یاری خداوند و حمایت‌های مردم در موقعیت‌های مختلف بوده است.

نماینده مردم خرم‌آباد یادآور شد: انتخابات یکی از موضوعات بسیار مهم بوده که در عرصه داخلی و خارجی اثرگذار است و در عرصه داخلی موجب امید و در عرصه خارجی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

به گزارش ایسنا، مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتیبانی از نظام است، نظامی که خیلی‌ها برای ثبات آن جان داده و همچنان با خون خود این درخت را آبیاری می‌کنند. آری ما باز می‌آییم و با حضورمان حماسه‌ای دِگر خلق می‌کنیم. وعده‌ی "آری" ما 29 اردیبهشت...

برچسب ها: جمهوری اسلامی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها